View Full Version : Updaten
blackersold
24-10-2007, 05:13
Hoi ik speel sinds gisteren cabal en toen ik hem downloaden moest hij updaten.
Maar vandaag moet hij dat weer moet dat elke dag?
Het checkt elke keer als je het game laadt of er updates zijn, het programma werkt gewoon zo ;p.
er zijn 4 updates totaal duurt best wel een tijdje hoor
blackersold
24-10-2007, 16:09
Het is al opgelost mijn moeder had het eraf gegooid omdat er problemen waren.
Daarom moest hij opnieuw die 4 updates doen:
Als je met een andere spel die game gaurd heeft gaat het sneller dan is hij binnen 5 min klaar.
Ik ging ondertussen ff maplestory doen ik kijk 6 min. later ofzow klaar :0
Probleem Opgelost:)
Veel plezier met Cabal Spelen!;)
Veel plezier met Cabal.
naar verwachting komt er mogen weer een grote update aan.
met als veranderingen
- er zijn bugs gefixed
- en nieuwe dingen welke weet ik nog niet.
Over de hele maand komen er updates nu je kan alles zien bij Cabal online Tavern.
jah die grote update zou in 2x komen geloof ik, eerst een klein stukje in eind oktober (morgen waarschijnlijk), het grote deel begin november.
ik weet dat overigens niet zeker...
DustBit3
24-10-2007, 19:52
Nah. Ze hebben de "grote patch" (die met de nieuwe lvl-cap, maps, skills enz.) al uitgesteld.. hij komt nu sowieso niet uit in november. :(
Caesar had dit ergens gepost; weet alleen niet meer precies waar.
En de maintenance van morgen: ik hoop echt dat dit die patch met halloween/bug-fixes is, maar ik denk dat dit gewoon weer zo'n maintenance is waar je, nadat het klaar is, er toch helemaal niets van merk in-game. <.<
ohh balen >< najah heb ik nog iets langer om door te skillen tot completer, lol.
en maintenance is geen bugfix, daar hebben ze echt patches voor nodig ;) dit is meer een controle op bugs geloof ik
martijn2222
24-10-2007, 20:26
Veel plezier met Cabal.
naar verwachting komt er mogen weer een grote update aan.
met als veranderingen
- er zijn bugs gefixed
- en nieuwe dingen welke weet ik nog niet.
Over de hele maand komen er updates nu je kan alles zien bij Cabal online Tavern.
Er komt morgen(mogen:hmmmm2:) geen grote update. Bugs worden elke week wel gefixt. In november worden de grote echt belangrijke en merkbare update's uitgevoerd.