View Full Version : Verduidelijking.
Geachte mensen,
Ik krijg klachten van jullie dat, ik spelfouten maak. Oke das waar maar, iedereen maakt ze. Ik maak ze omdat, ik heel snel typ en daardoor maak je spelfouten. Ik zal vanaf nu meer op de spelfouten van me zelf letten.
Jullie zeggen ook dat ik te jong ben. Dat is eigenlijk niet zo. Leeftijd speelt geen rol maar je verstand wel. Iemand van 13 jaar kan het zelfs worden als die wilt.
Fouten maakt iedereen en die zijn er om ervan te leren. Ook al kom je aan met het smoesje dat ik moderator was op andere forums. Dat was ik ook maar dit een geheel ander soort spel als dit. Als je daar over wilt oordelen moet je voortaan eerst de feiten weten.
Vanaf nu wil ik dat iedereen normaal doet tegen andere. als ze fouten maken ga ze dan niet afkraken dan krijgen we een flamewar en dat willen niet want, dat kan wel weken gaan duren want, het heeft bijna geen eind tot er iemand een eind aan maakt zoals ik nu.
Als iemand fouten maakt stuur je hem even een Private Message(PM). Dan vertel je daarin wat hij fout doet. Als je zoals stuurt of zegt zet er dan ook een oplossing bij zodat iedereen er van kan leren.
Hoogachtend,
Sentery
VietZPimP
25-10-2007, 13:54
Altijd ik ik ik/// Het gaat echt wel goed als jij maar ook op je dingen let die wij tegen je gezegd hebben :)
Ja, Ik probeer het meeste met jullie te overleggen. Als jullie ideeën hebt kan je die altijd stellen zodat de forum beter wordt. Ik vind dat het forum goed moet worden geraaid en daar wil ik samen met jullie graag doen.
VietZPimP
25-10-2007, 14:22
Juistem dat willen we horen =P
martijn2222
25-10-2007, 15:44
AUB kap het dat geachte en hoogachtend..
Dat staat echt niet bij jou..
Jouw spel fouten..
Moet je echt zelf wat aan doen. Dan type je maar minder snel of neem type les 0,o.
En ik blijf erbij dat jij geen Moderator moet zijn, want je bent te jong en dat merk je aan alles.
Fouten maakt iedereen en die zijn er om ervan te leren. Ook al kom je aan met het smoesje dat ik moderator was op andere forums. Dat was ik ook maar dit een geheel ander soort spel als dit. Als je daar over wilt oordelen moet je voortaan eerst de feiten weten.
hier heb ik twee dingen op te zeggen.
1. als je mod was op een geheel ander soort forum, waarom kom je er hier dan mee aanzetten? je gebruikt het dus eerst in je eigen voordeel, maar wordt het tegen je gebruikt, dan geef je er zo'n draai aan.
2. "eerst de feiten weten" of "moet jij eerst de feiten volledig vermelden?"
daarbij moet ik wel zeggen dat ik het goed vindt dat je deze post maakt.
we gaan kijken hoe het gaat worden in de volgende week :)
het is wel vaag dat er nu al zon rel ontstaat over typfouten >< kan leuk worden zodra er echte discussies ontstaan, bijvoorbeeld over politiek..
Mag ik dan weten Sentery, hoe ik, en anderen die ik ken die ook "supersnel" kunnen typen (weliswaar zonder / met weinig fouten, maar dat doet er niet toe op het moment), het voorelkaar krijgen om een HELE zin neer te zetten, waar jij soms gewoon hele woorden weglaat.
Voorbeeldje, als ik nu met 800+ aanslagen per minuut (wereldrecord, iets in die geest) ga typen maak ik misschien een spelfout in de zin van een 1ste of laatste letter van een woord dat aan het aangrenzende woordje vast zit geplakt, of een letter per ongeluk 2x / niet indrukken, dat soort dingen.
(Voorbeeld:)
Der eden waarom ik topics delete is omdat de meeste dubbell zijn.
Wat jij doet is complete en / of halve woorden weglaten:
De reden waaorm ik topics omat de meeste dubbel zijn.
En zoals in een ander topic gezegd, is er een verschil tussen flamen en kritiek leveren.
Bijv:
Jezus wat ben jij verschrikkelijk n00b in spelling, heb je 't geleerd van een aap ofzo.
Andwoord moet met een T, ANTwoord niet ANDwoord. Sukkel.
of:
=_= Andwoord met And? Volgens mij is dat met een T hoor. Muhaha.
Daarbij komt nog dat sarcasme meestal onder ''kritiek leveren'' valt.
Ja daar heb je wel gelijk in. Omega soms, laat ik hele woorden weg omdat, dat normaal is. Ik kom zelf uit wezep ,een dorp onder zwolle, Daar praten ze anders als in Amsterdam.
In Amsterdam zeg je:
Wij kennen dit. of
Ik ken dit
wij zeggen.
Wij kunnen dit
Ik kan dit
Ja daar heb je wel gelijk in. Omega soms, laat ik hele woorden weg omdat, dat normaal is. Ik kom zelf uit wezep ,een dorp onder zwolle, Daar praten ze anders als in Amsterdam.
In Amsterdam zeg je:
Wij kennen dit. of
Ik ken dit
wij zeggen.
Wij kunnen dit
Ik kan dit
heeft er niets mee te maken.
in wezep schrijven ze vast ook de woorden voluit, en laten ze niet beginletters weg. zoals ik al zei: een spelfout in een stuk tekst die verder goed is maakt niet uit (tenzij het een belachelijke spelfout is), een goedgeschreven woord in een stuk met alleen maar spelfouten niet..
daarbij ben je nu op een landelijk forum, niet "dorpelijk"... enig ABN van een mod mag dan toch wel verwacht worden.
Ja, maar spelfouten als je dat even zegt kan ik die altijd corrigeren met edit.
Maar, ik vind zelf ook splfouten niet fijn.
>.< ik word helemaal gek van dat gezeik over spelfouten
doe gewoon je best om het zo goed leesbaar te maken
dan is het wel goed.
En nu stoppen met dat gezeik ik word er knettergek van>.<
VietZPimP
26-10-2007, 15:23
Ja Hea Laat gewoon lekker zo
WAAR gaat dit over, kom op zeg.
Maar, ik vind zelf ook splfouten niet fijn.
^^
.... 5678910
WAAR gaat dit over, kom op zeg.
Als je voortaan iets meer actiever op het forum bent. Weet je wat er speelt. ik wil niet dat je zomaar iets post. Ik wil graag meningen en goede reacties.
TeylaOwnz
26-10-2007, 17:52
>.< ik word helemaal gek van dat gezeur over spelfouten
doe gewoon je best om het zo goed leesbaar te maken
dan is het wel goed.
En nu stoppen met dat gezeur ik word er knettergek van>.<
Jup ben ik het helemaal mee eens en dus gaat er een slotje op dit topic :)
Ik laat het voor vanavond staan zodat iedereen kan lezen dat ik hier nu zeg er niks meer over te willen horen! ;)
VietZPimP
26-10-2007, 17:56
Als je voortaan iets meer actiever op het forum bent. Weet je wat er speelt. ik wil niet dat je zomaar iets post. Ik wil graag meningen en goede reacties.
Serieus wat jij wilt boeit me geen zak maarag
SinergyX
26-10-2007, 18:25
Nee, hij heeft gelijk.
Waar gaat dit nu allemaal nog over? Berg mierengen-naja over spelfouten en wie wat en waarom nu topic/posts verwijderd. Laat het nu allemaal gewoon lekker op de loop en alles komt wel weer goed. Het is niet dat er moderatie moet zijn over 100+ mensen, we zijn hier met geluk mischien met 20 man.
En ik blijf erbij dat jij geen Moderator moet zijn, want je bent te jong en dat merk je aan alles.
Oké, hoe oud ben ik? (Mensen die het weten: niet zeggen, hè. Anders merk ik dat wel... :tongue1:)