View Full Version : 10m Alz "Guild Foundation", iemand al geprobeerd?
lolz, ik ben dus een tijd gestopt met Cabal, en net weer ff ingelogd vanwege die pompoenen.
Daarvoor had ik nog een andere guild geholpen, en ik kijk net hier en wat zie ik?
YOU NEED 10,000,000 ALZ GUILD FOUNDATION TO CREATE A GUILD.
Dus nu is mijn simpele vraag, is dit een ''cost'', of een soort ''requirement'' (oftewel, gaat dat geld gewoon ergens heen waar je het weer vandaan kan halen).
Ik heb namelijk wel een post gezien waarin ze zeggen "Omg kost het nu alz?!"
Maar ik heb nog niemand zien confirmeren dat dit ook echt daadwerkelijk een COST is, en niet gewoon een soort "requirement" (Zo moest je voor een npc quest skalid bijv. eens geld geven maar later kreeg je 3x zoveel terug)
Volgens mij zijn het kosten... Die waren er altijd al maar zijn schijnbaar verhoogd.
Kan het echter niet 100% zeker bevestigen.
murderface89
02-11-2007, 02:15
vroeger kosten voor een guild??? meen je dat?? ik denk dat ik boycount volledig gratis (toen nog als "joke" eerder van is zien of het lukt) heb opgericht
vind het wel goed dat je nu moet betalen voor een guild maar 10mill is mss wel wat veel ken trouwens ook niet veel lvl's 40 die al 10mill gaan kunnen ophoesten om een guild te starten
een ding is nu wel zeker guilds die al bestaan hebben waarschijnlijk meer kans op overleven want elke guildmaster hier zal het wel bevestigen een guild uit de grond stampen kost verdomme veel moeitte!
martijn2222
02-11-2007, 07:23
Ik vind dat dus echt slecht, waarom betalen? Mensen die hun guild niet goed genoeg krijgen daar leave de mensen toch wel. Ik vind dat iedereen van af lvl 40 gewoon een guild kan maken. Ik ben overigens ook begonnen op lvl 43, met vreselijke noob guild xD Maar nu gaat het fantastisch... Maar dat was nooit gebeurt als het 10mill kosten.
10 mil kan niemand veroorloven voor een guild das jammer
vroeger kosten voor een guild??? meen je dat?? ik denk dat ik boycount volledig gratis (toen nog als "joke" eerder van is zien of het lukt) heb opgericht
vind het wel goed dat je nu moet betalen voor een guild maar 10mill is mss wel wat veel ken trouwens ook niet veel lvl's 40 die al 10mill gaan kunnen ophoesten om een guild te starten
een ding is nu wel zeker guilds die al bestaan hebben waarschijnlijk meer kans op overleven want elke guildmaster hier zal het wel bevestigen een guild uit de grond stampen kost verdomme veel moeitte!
Voor een professionele guild lijkt het me ook niet dat je een lvl 40 leader moet hebben, die kan de leden niet helpen :P
Voor een professionele guild lijkt het me ook niet dat je een lvl 40 leader moet hebben, die kan de leden niet helpen :P
een guild voor RL vrienden? dan is 10 mil een dure grap =/ al kan je ook gewoon een channel aanmaken natuurlijk
martijn2222
02-11-2007, 21:24
10 mil kan niemand veroorloven voor een guild das jammer
Ik denk dat de meeste dat makkelijk kunnen, maar het er niet voor over hebben. Stel je guild word een flop weg 10mill. Overigens is het minimum lvl eigelijk 55+ geworden, want voor dat lvl krijg je moeilijk 10mill bij elkaar.
Tuurlijk wel, als je vroeg gaat beginnen werpt het later zijn vruchten af. Met mijn guild gaat het zeer goed. Een goed begin is een lekker einde zeg ik altijd maar :)
Een guild beginnen is erg moeilijk. Je hebt er veel dicipline voor nodig omdat, je op begin Slap/arm en een nietsnut bent rond level 40. en dan moet je even goed trainen maar je members zoeken is ook een moeilijke taak.
Yep. Ik heb er veel tijd in gestoken maar het dan toch maar opgegeven omdat er nooit iemand online was. Ja, nu mag je lachen Martijn. :)
Tuurlijk wel, als je vroeg gaat beginnen werpt het later zijn vruchten af. Met mijn guild gaat het zeer goed. Een goed begin is een lekker einde zeg ik altijd maar :)
Ik zie een lvl 40-er anders niet zo snel anderen aan full titanium adept helpen, of wat dan ook.
Een persoon van lvl X kan technisch gezien mensen supporten van lvl Y (Y<X of Y=X)
10,000,000 alz om te guild te maken? Een grapje zeker. En het was eerst gratis btw, in ieder geval toen ik mijn guild heb gemaakt.
murderface89
03-11-2007, 21:44
nyah inderdaad is het niet dom om op lvl 40 een guild te make het is zalig om dan te beginne DAN WEET GE OP ZEN MINST HOE MOEILIJK HET IS! in het begin zit je met een noob guild en de noobs blijve niet eens omdat ze jouw zelfs een noob vinden...
een guild begint pas goed te lopen vanaf je lvl 65 bent of zelfs 70 in mijn geval in ieder geval bodycount had nooit bestaan als ik ook maar 1 alz moest betalen
en yah ik vind het niet slecht dat je moet betalen voor een guild MAAR 10 ****ING MILL doe is serieus eerder iets van een 10 of hoogstes 100.000 had al MEER dan genoeg geweest
Ik ga ook een nieuwe guild beginnen met een vriend van me. maar als je rond level
70-90 bent is 10 mil harstikke veel geld omdat, je 20 mil moet betalen voor skills op GM en Completer
martijn2222
04-11-2007, 13:58
Yep. Ik heb er veel tijd in gestoken maar het dan toch maar opgegeven omdat er nooit iemand online was. Ja, nu mag je lachen Martijn. :)
Nee, dat had ik eerst ook je moet gewoon door zetten. Maar ik had concurrentie met andere NL guilds, dan moet je proberen de leukste te zijn(word je van zelf de beste). Maar niet patserig bedoeld, maar mij guild was al stukken beter dan de jouwe.. Dus concurreren ging moeilijk.
Ik zie een lvl 40-er anders niet zo snel anderen aan full titanium adept helpen, of wat dan ook.
Klopt, maar je bent niet de enige in de guild. Hoe verklaar je anders dat wij nu 2,5mill honour hebben.. Dat is internationaal gezien een midden klas guild.
10,000,000 alz om te guild te maken? Een grapje zeker. En het was eerst gratis btw, in ieder geval toen ik mijn guild heb gemaakt.
Ja bij mij was het eerst ook gratis, komt door versie 7,8.
Klopt, maar je bent niet de enige in de guild. Hoe verklaar je anders dat wij nu 2,5mill honour hebben.. Dat is internationaal gezien een midden klas guild.
Als iemand in z'n uppie vanaf lvl 1 tot lvl 150 in Channel 7 zit heeft ie volgens mij in z'n eentje al minimaal een miljoen honor.
Dat heeft niks met je level te maken aangezien elk monster daar je 1 honor geeft (dus kan je in principe ook gewoon non stop op naab monsters skillen)
En zelfs al heb je 200 lvl 40-ers.
Je hebt een HOOG lvl character nodig om naar de areas te gaan waar die HOGERE dingen droppen.
Eigenlijk zegt honour niks over een guild, dus ik weet niet waarom je met je nummertje loopt te zwaaien ~_~ =D
martijn2222
04-11-2007, 21:32
Als iemand in z'n uppie vanaf lvl 1 tot lvl 150 in Channel 7 zit heeft ie volgens mij in z'n eentje al minimaal een miljoen honor.
Ja dus? Dat kan je dan ook tegen Exodus zeggen, want die gasten hebben allemaal 500k-5mill honour..(als het niet meer is).
Dat heeft niks met je level te maken aangezien elk monster daar je 1 honor geeft (dus kan je in principe ook gewoon non stop op naab monsters skillen)
Ja en jij denkt dat ik dat mijn leden laat doen. Hup hup jongens! We willen de top bereiken dus wat meer aan jullie honour werken, server 7 in!
Grapig.. :hmmmm2:
En zelfs al heb je 200 lvl 40-ers.
Kunnen maar 110 members in een guild+ master 111.
Je hebt een HOOG lvl character nodig om naar de areas te gaan waar die HOGERE dingen droppen.
Net of lvl 121, 115 en 109 en 102 niet hoog zijn!
Eigenlijk zegt honour niks over een guild, dus ik weet niet waarom je met je nummertje loopt te zwaaien ~_~ =D
Doe ik ook niet, maar jij kraakt me altijd af... En dat boeid me niks als je onze guild er maar buiten laat.
Ja dus? Dat kan je dan ook tegen Exodus zeggen, want die gasten hebben allemaal 500k-5mill honour..(als het niet meer is).
Ja en? Het gaat hier nu toch over jouw guild? Want jij vond het zo nodig om te zeggen dat jouw guild 2.5m honor heeft.
Ja en jij denkt dat ik dat mijn leden laat doen. Hup hup jongens! We willen de top bereiken dus wat meer aan jullie honour werken, server 7 in!
Grapig.. :hmmmm2:
Denk ik dat? Nee.
Rocklee ging uit zichzelf al nonstop in channel 7 grinden.
Het gaat hier over theoretische dingen.
Als ik DAT zeg of ik zeg JA IK DENK DAT, ja dan denk ik dat.
Stop me geen woorden in de mond die niet van mij komen.
Kunnen maar 110 members in een guild+ master 111.
Bij wijze van, wijsneus.
Net of lvl 121, 115 en 109 en 102 niet hoog zijn!
Zijn zij de guild leader? En als je nou eens denkt aan dat de kans dat een lvl 40 een guild start, en gelijk 5 lvl 100+ mensen in z'n guild heeft? Lijkt me laag. Tenzij het je vrienden zijn waarmee je een guild ging starten.
Dus zal je lvl 40 alsnog zelf moeten zorgen voor dingen.. WAT DUS NIET KAN.
En onthoud ook dat de meeste lvl 100's al in een guild zitten.
Doe ik ook niet, maar jij kraakt me altijd af... En dat boeid me niks als je onze guild er maar buiten laat.
Afkraken is zeggen dat je een oetlul bent, en een nietsnut, en dat je guild stinkt, etc.
Dat doe ik dus niet.
En ik laat jouw guild er niet buiten, jij trekt jouw guild erin.
Of moet ik je weer verwijzen naar je post hierboven of het recruit topic van een andere guild die jij ging verzieken door te posten dat ze die niet moesten joinen, maar liever de jouwe?
...En dan zeg jij dat Sentery kinderachtig is met z'n posts verwijderen.
special18
05-11-2007, 04:16
Ik ben het er mee eens omdat,
1: Mensen dan serieus gaan actief zijn met hun guild en niet mssql ruimt verkwisten.
2: ze kunnen ook een chat channel aanmaken net zo simpel.
3: In knight online krijgen de 100 top guilds allen cape en kost het ook geld om guild aan te maken dat vindt ik goed. Doe je best ervoor en je krijgt voordelen logies toch dit is een mmorpg alleen als je veel speelt en je best doet bereik je iets dus niemand kan de leiding hier ongelijk in geven anders verkeerde je het verkeerde type spel.
Ik heb mijn guild voor de gezelligheid gemaakt nu heb ik circa 40 leden niet om beste niet om meeste rep points koop 10 honour plates en je hebt er toch weer 100k bij? dus boeie wat is rep nou niks. Als nou kill ratio was enzo maarja das nie hier zo omdat je ook mobs en plats heb.
Ik vindt het dus bevoordelijk omdat mensen er dan serieuser overwegen of ze echt willen zoniet onstaan er meer grote guilds ivm 3man guilds goed ding dus. Beter voor guild wars beter voor normale wars ga zo maar door maak je spel aantrekkelijker mee in mijn visie :)
Het is een bug. Als het goed is gaat het na de halloween event weer weg.