View Full Version : Miten nopeasti levutit?
okei elikkäs kuinka nopeasti olette saaneet leveleitänne??? eli pistäkää kuinka nopeasti ja sitten oma levelinne ... keksin nyt tämmöisen threadin ...
no omani: 38lvl ja tuossa meni jokin viikko... ehkä vähän alle viikko. :)
Pumpernikkeli
04-07-2009, 11:25
Join Date:sta saa jotain käsitystä omasta aloituspäivämäärästä...
leveleitä tuli FA:lle se 150 ja rapiat päälle, tosin lopetin kyllä jo pari kuukautta sitten pelaamisen kokonaan ja taukoja on ollut välillä aika paljonkin. Enkä tietenkään koko aikaa ole levuttanut.
Bladerin tein 90lvl double trans jossain 8pv ajassa.
Itse levutin wizardin tasolle 90 jossain viikossa ja siinä välissä tuli hommattua sellaset rankitkin, että päästiin CA1 ja CA2 läpi heittämällä...
- smuffi
just... viikossa wizzarddi lvl 90? aika kiva... nykyisin olen jo 51 levelinen.. ja join datesta näkyykin kuinka kauan kestänyt siinä...
Aika paskaa tää Cabalis levuttaminen/skillaaminen.
juu no onhan se vähän tylsää.. itse kerännyt kaikki levelit ja skillit questeista yhtään en ole tehnyt ilman questia paitsi silloin jos questi on päässy loppumaan :D nykyisin lvl 55
Ei siinä mennyt kun 209 TUNTIA!
tuomo_fin
26-12-2009, 08:47
neljäs vuodes vain 150 levuinen että huomaa kuinka kiinnostunut levutukseen :D
kxunhan vaan oon pelaillut ja ollu kavereitten kans. levua vain sen mukaan kun ne tarvii ja pitää dungeoneis nipin napin.
Kuu-Ukko
26-12-2009, 11:00
Ikävä nillittää, mutta jos Cabal EU:n beta oli kesällä 2006, niin epäilen että 2009 vuoden puolella olet ehtinyt neljää vuotta pelata, tämäkin olettaen että ihan _alusta_ lähtien mukana ollut, mikä toki on mahdollista, mutta 4 vuotta siitä ei millään siltikään saa.
Itsehhän olen pikkaisen free to playn jälkeen aloittaneena (eli kesä-syksyn vaihteesta 2007 lähtien) ehtinyt enempi tai vähempi aktiivisena levuttamaan enemmänkin, alussa meni kuukausia levuttaa ensimmäistä hahmoa, toinen meni 2 päivässä 50 ja useammassa kuukaudessa 110 trans tienoille, sitten kolmannesta lähtien aina vain lyhenevissä määrin kului aikaa, viimeisimpien mennessä 120 dual trans viikkojen aikana. Mainin levutuksen nopeudesta sinänsä taas hankala sanoa kun oli levutuksessa pitempiä taukoja.
Pumpernikkeli
26-12-2009, 13:21
Mutta jos jakaa nollalla niin on hyvinkin mahdollista.
162 - 170 meni niin saatanan nopeesti :F
no riippuu mä oon 143 ja pelannu 1,5 vuot mut se o semmost pätkimist et kerätää rahaa ja joskus levutetaa joskus vaa hengataa mul meni esim 120-130 joku 4,5 pv mut sit 130-140 kaks kuukaut ku ei jaksanu pelat ja kone meni rikki , nytse menee sillai et päiväs levutan puollevuu ja kerään lopuks rahaa.
Aika paskaa tää Cabalis levuttaminen/skillaaminen.
no eihän sitä habaakaan saa kasvatettua jos ei treenaa :D
Oletko piuli päässy eroon varastovarkaista? Entäs tavara sokeudesta?
Oletko piuli päässy eroon varastovarkaista? Entäs tavara sokeudesta?
Sama kiinnostaa minuakin.. Tervetuloa takaisin cabalin ihmemaahan!
(Ps. Miksi ihmeessä necrosit tämän topicin? :>)
Aiheeseen liittyen itsehän vedin 1-170 about kahdessa kuukaudessa :P RH systeemillä se onnistuu helposti.
Osteri-Olli vetäs WI:nsa alle kahdessa kuukaudessa 0:sta 170:iin ja sillä ei ollut yhtään alkupääomaa...
EDIT: korjattu kielipoliisin huomautuksesta...
Kuu-Ukko
19-09-2010, 16:33
Osteri-Olli vetäs WI:nsa alle kahdessa kuukaudessa 0:sta 170:iin ja sillä ei ollut yhtään alkupää omaa....
smuffilla taas on mennyt yli kaksikymmentä vuotta eikä hän vieläkään ole levuttanut yhdys sana taitojansa kovinkaan hyviksi.
On topic: Itsehän kerkesin parikin vuotta pelaamaan ennen kuin oikea hahmo löytyi ja sain sen 170.