View Full Version : opnieuw beginen
underworldNL
17-11-2007, 13:44
ik wil graag op nieuw een account maken maar ik weet dus echt niet wat
ik heb veel geld 70kk golem jr en 13k cc
wat is volgens jullie de snelste en leukste char die er is en de mooiste skils
en wat het snelst is om te trainen tot 100 ofzo
ik dacht aan een force blader of een force archer ik weet het nog helemaal niet
en ook de meeste buffs (de beste buffs zou ik maar zeggen)
UnderWorld
Pets kun je niet transferren naar een ander personage, dat zeg ik je nu al... ;)
En je class is uiteraard je eigen keuze, hè. :)
uhhm
Welke server zit je?
Wat is je huidige char?
Neem Blader sterkste char in game
Peut. Wizards zijn de sterkste chars in-game. :)
underworldNL
17-11-2007, 14:44
ja wizzart ik ga wel op het zellfde account blijven bedoel eigelijk een nieuwe char (mijn fout)
wizzart llv 55
server mercury premium
Ja, maar, zoals ik al zei, pets kan je niet transferen naar een ander personage. Ook niet op dezelfde account. :(
Archers zijn supersnel te trainen.
Force Bladers zijn een van de ''lastigere'' classes (maar wel met de mooiste skills lol)
bind items zijn vanaf de laatste patch account bind en niet meer character bind , dus je kan 3 slotted items ruilen tussen je eigen chars maar ook blue board en pets.
over de class: FB ziet er zeker vet uit qua moves maar je moet behoorlijk goeie gear hebben , wizz en warrior kunnen in slechte gear ( basis dubble slot osm ) al sterk zijn.
TeylaOwnz
17-11-2007, 17:06
Je kon pets zowieso al van character wisselen binnen je accound.
Heb ik vaak genoeg gedaan namelijk :)
En wat betreft de keuze voor een nieuwe char ga ik voor wat ik leuk vind om te spelen, niet wat toevallig het sterkste is :)
Heb een archer en nog geen seconde spijt gehad :D
murderface89
17-11-2007, 18:03
ben begonnen met blader speel nog altyd met blader die gaat mij ni echt vervelen :p iedereen zijn keus ik hou vooral van de snelheid van de bladers :p ik bedoel de snelheid waarmee de attacks uitgevoerd worden want cast en cooldown time zal zowat bij elk char wel hetzelfde zijn zeker?? :p
Ben zelf om dezelfde reden met een blader begonnen, en wat ik persoonlijk vond tegenvallen is het mp verbruik. Mp is toch normaal voor magie, en als ik zie hoeveel mp pots mijn blader er doorheen zuipt in vergelijking met mijn FA, valt me dat zwaar tegen. Kom altijd tekort met een halve inventory vol, en elke 4 skills een mp pot gebruiken gaat flink ten koste van de snelheid van attacks.
Mijn FA heb ik nog geen spijt van en speel ik nog steeds met plezier als main. Levelt snel. Maar het moet je eigen keuze zijn. De combinatie van ranged attack en support (buffs & heal) is iets dat ik altijd graag speel.
Wel vind ik op Prismatic Arrow na de hogere skills niet zo echt bijzonder, en weinig nog echt aan een archer doen denken.
Force Blader is een moeilijkere class die langzamer levelt, maar vind ik persoonlijk wel de mooiste skills hebben. En met goeie equipment kan dat zeker een sterke karakter worden.
De overige classes heb ik niet echt iets mee. Kan wel zeggen dat een Warrior een makkelijke vechtersklasse is, sterk in defense, langzaam maar hoge damage, en daardoor ook een goeie party tank.
Force Shielders hebben de hoogste defense maar een zwaar tekort aan damage. Kun je leuk mee soloen maar zal niet het snelste levelen.
Ik zeg ga experimenteren. Doe ik nu ook. Ik heb een wizard level 96 een FA level 52 en nu maak ik blader hoger om te kijken hoe het gaat.
murderface89
17-11-2007, 23:19
mp verbruik bij een blader SUCKT inderdaad en jah op lagere lvl's valt dit nog mee... maar van lvl 50 tot lvl 100 zoop ik meer mp dan hp als ik op oranje mobs ging slaan nu lijkt het allemaal beter te zijn ik loop standaard met 500hp en 500mp pots als ik nu op lvl 107 uit eod kom heb ik meer dan 200hp pots verbruikt en maar 60mp pots niet meer dus dit is sterk verbetert weet ook ni hoe het komnt maja ik haatte mijn blader ook voor de MP pots tussen 50 en 100
underworldNL
17-11-2007, 23:32
ik heb gekozen voor een force blader ik ben nu lvl 11 en heb sword apprentice en magic novice en zijn wel hele mooie skills dus ik blijf bij mijn force blader bedankt iedereen voor jullie pm's
UnderWorld
special18
18-11-2007, 00:19
moet niet op mooi afgaan he :P maar wat je beste bevalt.
martijn2222
18-11-2007, 08:56
UnderworldNL goede kueze :)
Veel succes ^^
Gredz TijnoNL