PDA

View Full Version : Leffat/Piirretyt/Anime

Sertifi
15-09-2008, 06:38
Katsotko televisiosta jotain tiettyjä sarjoja tai kenties Subin viikonlopun leffoja?

Mikä on lempielokuvasi tai -piirretty?

Itse harvemmin enään katson televisiota. Kyllä TV ja Digiboxi omasta huoneesta tietokoneen vierestä löytyy, mutta kiinnostusta nykypäivän televisio-ohjelmiin ei vaan yksinkertaisesti löydy. Saippuasarjat alkaa muistuttaa toinen toisiaan eikä TV-kanavat näytä uudempia elokuvia vasta kuin vuoden päästä sen jälkeen kun ne elokuvateattereihin on ilmestyneet.

Ennen katsoin toki moniakin sarjoja, jotka nyt ovat 5+ tuotantokaudellaan, kuten Salatut Elämät, Pelkokerroin jne.

Luonto-ohjelmia tulee sillointällöin katsottua, jos ne silmien eteen sattuu. En kuitenkaan lue TV-ohjelmia lehdestä joten on ihan sattumanvaraista jos sellainen TV:hen ilmestyy ja minulla TV on auki.

Tämänpäiväinen mielenkiinto ei siis niinkään itse TV:stä tulevissa ohjelmissa ole. Ainakaan jos suomesta puhutaan.

Japani sitten on eri asia:

Itse olen anime-addikti. =P Lataan viikottain animea, johon aloin tarkemmin tutustumaan yläasteella kun veli toi kotiin joitain CD:itä kotiin, jotka hän oli kaveriltaan lainannut. Inuyashaa ja Narutoa välillä katselin, ennen kuin tajusin että itsekin voisin niitä netistä ladata.

Noin v. 2004 aloin aktiivisesti lataamaan ja katsomaan animea. Siitä eteenpäin olen tutustuttanut melkosen monia animen ihmeelliseen maailmaan ja katsonut itse lukuisia eri animeja.

JayCrow
15-09-2008, 09:58
Telkkarista harvemmin katselen mitään, iltaisin saattaa olla JIM vieressä auki.

Lemppari elokuva kautta aikain on The Crow (löytyy nimelle selitys ;)). Yleisesti ottaen kaikki fantasia/seikkailu/action pätkät menee. Romanttiset elokuvat saa nukahtamaan, samoin sota elokuvat..

Aaaah, anime ^^

Pahempi sanoa mitään suosikkeja sieltä, mutta yhä uudestaan palaan Bleachiin. Paljon on DVD-levyjä kulunut kun on pitänyt polttaa koneelta tavaraa, jotta sais uusia sarjoja.

adnianeraregiN
15-09-2008, 11:59
Rawr anime puree :3 Ennen oli mielekästä tuo äksöni mut nykyään ehkä tulee vähän enemmän katottua komediaa ja "slice of life" -genrejen edustajia. Viimeisin sarja minkä katoin oli nimeltään Genshiken.

Sambamaster
15-09-2008, 14:34
par vuotta sitten kiinnostuin animeen. bleach ja naruto on must... :D

Decnor
17-09-2008, 08:37
Telkkarista en katso enää paljon mitään, tosin joskus tulee katsottua jotain.
Animea tulee katsottua jonkin verran, katson esimerkiksi Bleach ja Naruto.
Juuri eilen sain Death Noten katsottua loppuun, ihan hyvä sarja oli. :)

Tuplaviesti. Poistin toisen. -Sertifi
Ai, kiitos. ^^
En huomannutkaan, että oli tullut tuplat. =o

icemandope
17-09-2008, 13:17
the crow,waist deep,belly,belly2,you got servew,kuolleiden aamunkoitto

adnianeraregiN
17-09-2008, 16:30
kuolleiden aamunkoitto

Pakko myöntää tuo on kyllä hyvä leffa :P

SynDe
17-09-2008, 17:14
Animea / piirrettyjä ei tule katottua, mutta leffat menee aina. Yleensä action tyyppisiä ja aina kun mahdollisesti löydän niin pokeri / korttipeli leffoja (Esim. The Deal, 21)

Action puolelta menee melkee kaikki.

Kauhu puolelta parhaimpia varmaa Saw leffat ja muutama Halloween.. Suurin osa Halloweeneista on kuitenki täyttä paskaa.

Edit: Niin ja waretan netistä aina uusimmat Pako, Lost ja Heroes jaksot. Housea katon telkusta jos jaksaa..

sarku90
17-09-2008, 18:38
Teeveestä ei tule seurattua oikeen muuta ku simpsonit ja frendit :P

DragonBallsit (sis. dbz & dbgt) on tullut katsottua parriin otteeseen leffoineen, weeds sarja on omasta mielestäni aivan mahtava, puhumattakaan sitte Bleachista jota nyt seuraan sitä samaa tahtia millä siihen tulee uusia jaksoja englannin tekstityksillä (suunnilleen joka torstai on ladattavissa uusin jakso).

Full metal alchemistit sain juuri eilen ladattua ja alan varmaan viikonloppuna niitä katselemaan :)

Death note sarjan olen ajatellut ladata seuraavaksi kun vain saisi ajatusta pidemmälle aikeet :D

ps.
Pääsi unohtumaan mainita, että pakoa pitää taas seurata ku nyt se uusi kausikin alkoi ja alku vaikutti erittäin lupaavalta :D

Pumpernikkeli
19-09-2008, 06:09
Kyllähän tuota animea tulee katseltua se 3-5 jaksoa päivässä jos vain ehtii, TV:stä ei oikein mitään kiinnostavaa tule, JIMiltä jotain kökköä aina joskus katson ja Mythbusters on must.

Gode Geass R2 ja Rosario + Vampire on katsonnassa nyt, bleachiakin seurailen siinä toivossa että siitä vielä joskus tulisi hyvä.... taitaa olla turha toivo.

Animewatcher.net:istä löytyy tällä samalla nickillä profiili jos jotakuta kiinnostaa mitä olen katsellut

Poisonblack
10-10-2008, 21:17
Mnemosyne. Yksi parhaista animeista Simounin ja Irresponsible Captain Tylorin rinnalla :P siinä tulivatkin ne suosikit mainittua ^^

Neroy
11-10-2008, 05:41
Leffoista eniten katson: toiminta, jännäri ja komediaa.
Manga ei voisi vähempää kiinnostaa...
Piirretyt... Niitä tulee joskus katsottua aamuisin jos ei jaksa heti koneelle mennä :D
Esim. Pokémon :P

Puumeri
11-10-2008, 05:49
Pokemooni On Paras!

regr
12-10-2008, 07:37
Las Vegas ja leffat.

Ja tietenkin amerikkalaiset saippuasarjat, kuten päivien viemää vievät voiton!

Rdte
12-10-2008, 13:46
Totta puhuen telkkarista ei tuu katsottua mitään muulloin kuin äärimmäisen epätoivon vallassa, ja jos viikonloppuisin sattoo tulemaan joku katsottavan arvoinen elokuva.

Animea tulee katottua niin paljon että niitä on edes turha luetella.

EDIT: typo

DeatMeat
12-10-2008, 13:50
tv: simpsonit, lost silloku tuli telkasta, frendit, kummeli
elokuva: Superhero movie, alastomat aseet:D komedia yleensä. melkei kaikkia leffojan katon paitsi rakkaus komedioita
anime: dbz, oli myös joku muu minkä nimee en jaksa muistaa.

fibre
22-10-2008, 14:58
aina jostku tulee katsottua

Slanttu
07-02-2009, 19:42
Ainakin animea tulee jonkin verran katsottua. Pokémon oli ensimmäisiä, joita aloin seuraamaan ja yhä on mukana pysynyt.

Lisäksi on tullut katsottua myös Digimonia, InuYashaa, D.N.Angelia, Death Notea, Magic Knight Rayearthia, Fullmetal Alchemist, Tokyo Mew Mew.

Nykyisin aktiivisina on Bleachin ja Naruton (lähinnä Naruto Shippuuden, vaikka vanhempiakin jaksoja tulee välillä katseltua) lisäksi myös One Piece. Tuossa ainakin ne, jotka pienen miettimisen jälkeen tulivat mieleeni..

hannu161
10-02-2009, 16:52
Enpä nyt äkkiseltään keksi lempielokuvaa, mutta itse en oikein pidä "animesta". kyllä muuten tulee telkkuu katottuu.

DlairD
08-08-2009, 20:37
telkkaa kyllä katselen mutta sunnuntai iltaisin aina Subilta: Duudsoni Elämää (K15) tuota tulee seurattua ja välilä illalla JIM kanavaa mutta eipä muuta tuijoteta telkusta... ellei nyt tulo joku erittäin hyvä elokuva jota en ole katsonut puhki nauhalta 700 kertaa...