View Full Version : Grinden(exp)
Wie weet waar je goed kan grinden voor een level 42??? Ik zou graag dat er items komen voor aramid of Bluestin en de Upgrade low/medium/high Core/Force
zo wie weet waar ik dan kan best kan trainen het gaat om de exp is en als je weet waar je de ebst items bij krijgt is het mooi meegenomen.
ik speel op Jupiter
Ik zou persoonlijk door blijven spelen totdat je makkelijk de Stone Golems aan kan.
Persoonlijk vind ik dat de lekkerste plek om te skillgrinden (veel mobs, spawnen ook snel, en lekker veel drops =p)
Maar ja, dan moet je doorspelen tot minstens lvl 50.
Als je met die aramid & bluestin bedoelt waar dat dropt? Dan zou je de volgende mobs moeten aanvallen.
- Wriggleleaves (Dropt Bluestin, linksboven in Green Despair)
- Antra Lug / Lug Queen of hoe dat beest ook heet (Desert Scream, rechtsonder ,dropt bluestin)
- Die spoken aan het einde van bloody ice (rechtsboven, droppen ook bluestin).
Voor Aramid:
- Babayagas (bij de noordelijke uitgang van dat stuk in bloody ice waar al die skeletten zitten)
- Archionis / Architeryx / Clay Gargoyle (Noordoosten van Desert scream)
- Euh.... Van Green Despair weet ik ff niet welke mob altijd Aramid dropt.
Maar afhankelijk van je skillranks zou je beter bij de een of de ander kunnen grinden.
(Aangezien sommigen op lvl 42 slechte skillranks hebben en dus snel dood gaan, anderen hebben juist hoge skillranks en gaan niet zo snel dood)
'k Ben zelf ook lvl 42 en in mijn mening zijn Wriggleleaves de beste keuze om te gaan als je je skills goed beheerst. Antra Lugs kan ik nog aan maar die Lug Queens zijn nog te link, en als er eentje opdaagt neemt die me snel te grazen, zelfs in Illusionist Mode.
SylaR1987
17-09-2007, 20:19
ik ga altijd gewoon naar moscutters
geven me alleen maar skill exp
Ik ben al level 47 en best is om level 42 musutters en 43 Bitterleaf t.m 45 en dan Wrigge
het is gewoon zo je moet van die licht gelen hebben die combo je lekker hard. en aardig wat hp en idd lvl 50+ dungeon door tot lvl 60 dan ben je als het goed is A.expert..
Skill grinding.
Lvl 70
3 magic novice skills
Eventueel Force change
Ghost ship lvl 50.
Combo all the way.
Mobs hebben veel HP en je kan continue combo'en.
3 skills/run is doenbaar zonder veel moeite.
Normaal grinden
Geel-Oranje mobs.
Liefst niet ranged en een degelijke spawnrate.
Xessential
23-09-2007, 16:08
ik benn lvl 45, en ben vanaf 40 ongeveer begonnen bij de wriggeleaves ( of hoe ze heten) ze waren toen i begon nog wel oranje, nu sommge nog mja met poitions en gode skills sla je er edoor heen.
en met battle modes (moet je er weeen zooi achter je aan hebben) krij ik soms wel met 1 klap 800+ xp....
en ze droppen wel goede dingen
De beste manier om te grinden =
Op "M" klikken (dus de map te drukken)
Dan het vakje aan te tikken met "show colours thingy"
Dan naar de oranje/gele gebieden te gaan! =D
lol, het is die "soms wel" die zo serieus klinkt dat ik moet lachen om die 800+ exp opmerking.. :P
Maar ja, op hogere levels heb je nou eenmaal meer exp per klap. (Dat loopt op tot 75000 exp voor 1 skill)
Ikke was EXPERT op lvl 43
Flamestick
23-09-2007, 16:49
Wriggleleaves zeker weten het beste, redelijk snelle respawn, er zijn er veel op dezelfde plek, ze zijn agro en best veel drops.
Xessential
23-09-2007, 17:29
lol, het is die "soms wel" die zo serieus klinkt dat ik moet lachen om die 800+ exp opmerking.. :P
Maar ja, op hogere levels heb je nou eenmaal meer exp per klap. (Dat loopt op tot 75000 exp voor 1 skill)
en ik dacht dat 800+ al veel was:P
Pfft als jij 800 zou krijgen op lvl 100+
...Dan zou je over een jaar nog geen lvl 120 zijn. xD
Xessential
23-09-2007, 17:38
Pfft als jij 800 zou krijgen op lvl 100+
...Dan zou je over een jaar nog geen lvl 120 zijn. xD
hahahhaha, bij deze weet ik dan ook met wie ik party ga doen :P
( als cabal het bij mij weer doet:dontknow:)
hahahhaha, bij deze weet ik dan ook met wie ik party ga doen :P
( als cabal het bij mij weer doet:dontknow:)
Met mensen van je eigen level? Anders krijg je toch maar 0 exp. xD
Grinden exp kun je beste doen op gele mobs