PDA

View Full Version : Aloittelija kysymys

rayven
02-01-2009, 13:28
Elikkä siis, enpä oo aikasemmin kauheesti MMORPG pelejä pelannut, paitsi nyt on reilun vuoden tullut pelattua Rose Onlinea. Anyway, eli mitäs classeja tässä pelissä on? Ja onko Cabalissa AOE skillejä? Veikkaisin, että archerilla ei taida olla?

DeatMeat
02-01-2009, 15:41
archerilla ei oo paitsi bm1(multi shooter) vaikka Shooting star osuu kyl melko moneen mobii jotka lähel o

rayven
02-01-2009, 21:34
Ok, kiitos vastauksesta :D entäs mikä olis hyvä alottelija class?

Kuu-Ukko
03-01-2009, 08:55
Kyllä kaikilla classeilla on ihan toimiva aoe, ei mitään ongelmaa millään saada isompaakin kasaa alas.

DeatMeat
03-01-2009, 10:45
Ok, kiitos vastauksesta :D entäs mikä olis hyvä alottelija class?

suosittelen Wizard, halvat kamat, helppo laittaa statsit.
Warrior olis toinen mutta kamat maksaa aivan liikaa tai Blader

Kuu-Ukko
03-01-2009, 13:30
suosittelen Wizard, halvat kamat, helppo laittaa statsit.
Warrior olis toinen mutta kamat maksaa aivan liikaa tai Blader

Ainakaan marsilla wizardin kamat ei nimenomaa ole halpoja. Jos halpoja kamoja haluaa niin eiköhän magic force shielder kaikista halvin ole?

Kysymykseen, valkkaa se hahmo joka vaikuttaa mielekkäältä. :)

DeatMeat
03-01-2009, 14:45
Ainakaan marsilla wizardin kamat ei nimenomaa ole halpoja. Jos halpoja kamoja haluaa niin eiköhän magic force shielder kaikista halvin ole?

Kysymykseen, valkkaa se hahmo joka vaikuttaa mielekkäältä. :)

Osmium martialsuit+6 50hp 7% m.amp 59kk ainaki jupiterilla en sitte tiiä onko toi sulle halpa:P

No jos Mfs suitin saa ns. "Base" ilman plussia johoki ehk 10m ni onse aika halpaa sillo ^^ ja ei nuo hanskat ja kengätkää ampil paha oo.

Jos joku on kallis sinääsä ni se on toi mithril katana magic amp, joku 200-300m mut niinku verrattuna swordamp tai sitte m.amp orb ni aika halpaha seki on

adnianeraregiN
03-01-2009, 21:39
Jos AoE haluat niin pelaa Wizardilla :)

DlairD
08-08-2009, 20:19
itse Pelailen Bladerilla... ihan mukava Classi, sillä aloitin ja sillä pelaan edelleen ja muita Hahmoja ei olekkaan... mutta kaveri pelasi Warriorilla... Marsilla Wa kamat aika Halpoja kyl... mutta eihän se hinnasta ole kiinni, ja sanon kyllä että ota se hahmoluokka jolla haluaisit aloittaa... (ellet ole jo jollain aloittanut) :) itse pidän Bladerista koska käyttää kahta miekkaa (olen aina tykäänyt jokaisessa cabaalin kaltaisessa pelissä hahmosta joka käyttää kahta miekkaa)

Favourite Class: Blader
Stupidest Class: Force Shielder

(nämä tietenkin vain minun mieli piteitäni.)