PDA

View Full Version : Dps

smuffi
04-02-2009, 16:52
Tervehdys!

Dps-kilta MARS serveriltä rekryilee riveihinsä aktiivisia suomalaisia. Levelillä ei ole väliä. Kiltaan ei tällä hetkellä ole varsinaista leveli vaatimusta, mutta levelit +30 olisi ihan kiva. Tosin kyllä asialliset pääsee sisään. Lisäksi killastamme löytyy Cabalin oma Seppo Räty (=Lehtikirppu)

Suurimmalla osalla killassa on nationina Procyon, Capellatkin saattavat päästä sisään.

Kiltaan luultavasti on odotettavissa tulevaisuudessa muunkin kielistä porukkaa että lontoon taito olisi ihan jees.

Kilta vaatii seuraavia asioita:

- Olet aktiivinen
- Vähintään 30 lvl (Poikkeuksia tehdään)
- Olet lentäjä
- Kestät kirppuismejä
- Olet ehkä best ever, for real

Kilta opettaa tarpeen vaatiessa aramid setillä TG:ssä huoraamaan itsesi TOP5:een.

Killalta löytyy (Hyvin epävakaa) TS-serveri, josta voit pongata muitakin MARS:in suomalaisia turinoimasta. Ollaan jonkinlainen porukka saatu kasaan.

Kirppuismejä:
- Älä tapa sitä mobia, pitää ottaa HP:t takasin
- Lanceilla on paras Dps
- Cannonit on ihan lussuja kun ne ei mee läpi
- Mä en jaksa comboo-o-o
- Hitto et tää mFS on hyvä class
- Lanceilla vampire pelaa tosi hyvin
- Emmä tiiä et riittääks mul defence
- Ei jaksa käyttää pottuu
- Hiton ryhmähitti

Liittymisestä kiinnostuneet voivat foorumilla pistää viestiä allekirjoittaneelle tai pelissä nickille: smuffi, smufleri, KuuUkko, Galathariel, Lehtikirppu

TS servun tiedot:
IP: 88.112.22.107
S/N: s4las4na

- smuffi

Ui vitsi... Jätkä tuli huoraa meikän tornii...

adnianeraregiN
04-02-2009, 19:24
Kuulostaa ihan mukavalta killalta :P Pistä jotain pienimuotoista replyä listathreadiin jos haluat killan sinne.

On jäänyt aina myöhäseks nyt tuo kiltojen lisäily kun jostain syystä ei oo näkyny uudet postit siinä :<

Kuu-Ukko
05-02-2009, 04:39
Minäpä listathreadiin laitoin. =)

smuffi
08-02-2009, 22:28
Missäs ne kaikki MARS:in killattomat suomalaiset on? Täällä pitäs olla pitkä lista liittoon mankujia, mutta kun ei ole :(

- smuffi

LiksiiDx
09-02-2009, 05:50
Njoo... Katotaa kohta... Jos sais täs sitin toimimaa. ^^

smuffi
11-02-2009, 01:09
Olitkos se "eläimiinsekaantuja" kaveri?

Kuu-Ukko
11-02-2009, 01:10
Njoo... Katotaa kohta... Jos sais täs sitin toimimaa. ^^

No toimiiko siitin jo? :O

smuffi
11-02-2009, 01:14
Nyt vittu kaikki mei kiltaan kuuntelee Lehtikirppua. Se on suoraan verrattavissa siihen kun sait ekan kerran elämässä pillua.

- smuffi

adnianeraregiN
11-02-2009, 06:03
Nyt vittu kaikki mei kiltaan kuuntelee Lehtikirppua. Se on suoraan verrattavissa siihen kun sait ekan kerran elämässä pillua.

- smuffi

Vuosisadan slogan.

Pumpernikkeli
11-02-2009, 07:29
Täytyy päästä teamspeakkiin :D

kuulostaa juuri sopivan aivottomalta toiminnalta.

neoz
15-02-2009, 07:38
itsekin voisin paskaa tulla puhumaan mercuryn puolelta XD ei pahemmin mitään ts/vent porukoita ole täällä puolella.

smuffi
20-02-2009, 18:53
Tersmolla on jääkaapissa meetvurstia...

PS. Lisäilin ekaan postiin mei TS-servun tiedot.

- smuffi

Pumpernikkeli
21-02-2009, 20:09
Mitenhän tuota TS oikein ajetaan :D

vai onko tänä iltana vain ihan hiljaista?

icemandope
24-02-2009, 14:34
mä voisn kai joinata on melki lvl 80 siis mil pleaan.
ja on muitakin mut ne one 140-150 lvl

smuffi
24-02-2009, 15:55
Heittele privaviestiä mulle (ign: smuffi) tai KuuUkko tuol pelis, niin saat sinäkin ripustaa hetkeksi aivot narikkaan.

- smuffi

DeatMeat
24-02-2009, 16:19
harmi että oon jupiteril:D

Kuu-Ukko
24-02-2009, 16:25
Ainahan sitä voi alottaa marsilla uuestaan. :O

smuffi
26-02-2009, 22:57
Nythän on tämän viikon aikana käynyt niin, että lehtikirpulla voi pyyhkiä lattiaa.. Olemme saaneet uuden staran TS:ään!!

Tersmo

Voin vaan sanoa, että voi vittu mitä läppää!!!

- smuffi

DeatMeat
27-02-2009, 13:30
Nythän on tämän viikon aikana käynyt niin, että lehtikirpulla voi pyyhkiä lattiaa.. Olemme saaneet uuden staran TS:ään!!

Tersmo

Voin vaan sanoa, että voi vittu mitä läppää!!!

- smuffi

joo, teen kyllä ukkelin marsille:)

e: pm Jup1ter :O

Slanttu
27-02-2009, 21:28
Missäs ne kaikki MARS:in killattomat suomalaiset on? Täällä pitäs olla pitkä lista liittoon mankujia, mutta kun ei ole :(

- smuffi
Täällä olisi yksi sellainen killaton marsilainen. =)
Saa tosin nähdä jaksaisiko sitä mankua.. Tuosta vaatimuslistasta sen verran, että:
- Olet aktiivinen
* Välillä hieman liiankin aktiivinen, venytän omaa aikatauluani lähinnä pelin mukaan, en peliä elämäni mukaan (siis välillä)
* Öh, valitettavasti on käynyt niin, että olen jo ylittänyt liiankin reilusti tuon lvl 30.. tällä hetkellä Bladerini on lvl 97 eikä loppua näy, ehkä sitten joskus jos saan siitä lvl 170 =)
- Olet lentäjä
* Lentäjä? No, kerta se olisi toinenkin.. vaikken tiedä miksi tuollainen vaatimuslistalta löytyy..
- Kestät kirppuismejä
* Kestän.. kestänpä hyvinkin, mutten välttämättä noudata niitä ihan pilkulleen,,,, pilkun viilaajana saatanpa hyvinkin poiketa niistä välillä, toivottavasti se ei ole este.. mieluummin vain haaste ^_~
* Kyllä.. Mutta tosiaankin vain ehkä. =)

kuulostaa juuri sopivan aivottomalta toiminnalta.
Toivottavasti aivottomasta toiminnasta löytyy hitunen järkeäkin, siis vähäisessä määrin ja mahdollisimman harvoin. =)
Löytyyhän?

Niin, sitä vielä kysellä.. Millainen asema killalla sitten on pelissä, kuinka tiiviisti kiltalaiset ovat toisiinsa kytkettyinä, mitä etuja (ja/tai haittoja) kilta kykenee tarjoamaan (tai aiheuttamaan ^_~), onko killasta enemmän iloa (hauskanpito yms.) vai hyötyä (kaikenlainen auttaminen yms.) (vai molemmat tasavertaisia?) pelailun aikana? Ja viimeisenä kysymyksenä.. (luultavasti myös vähäisimpänä), miksi juuri minun pitäisi liittyä juuri tähän kiltaan, siis mikä tekee tästä paremman kuin jostain niistä kymmenistä/sadoista/miljardeista muista, joita marsilaiset mahdolliset jo ovat perustaneet?

Jos.. Vastaukset kelpaavat minulle, niin voisin harkita, niin etukäteen arvelisin (tai muuten tuskin olisin vaivautunut kirjustamaan tätä kuolettavan pitkän tylsää viestiäni tänne), mahdollisesti tarjoutuvani ryhtymään uudeksi koe-eläimeksi tälle killalle.

smuffi
27-02-2009, 22:30
Täällä olisi yksi sellainen killaton marsilainen. =)
Saa tosin nähdä jaksaisiko sitä mankua.. Tuosta vaatimuslistasta sen verran, että:
- Olet aktiivinen
* Välillä hieman liiankin aktiivinen, venytän omaa aikatauluani lähinnä pelin mukaan, en peliä elämäni mukaan (siis välillä)

HYVÄ, NOLIFEJÄ KAIVATAAN!!!

* Öh, valitettavasti on käynyt niin, että olen jo ylittänyt liiankin reilusti tuon lvl 30.. tällä hetkellä Bladerini on lvl 97 eikä loppua näy, ehkä sitten joskus jos saan siitä lvl 170 =)

NO ET HELVETISSÄ TUU SAAMAAN 170 KOSKAAN

- Olet lentäjä
* Lentäjä? No, kerta se olisi toinenkin.. vaikken tiedä miksi tuollainen vaatimuslistalta löytyy..

http://www.youtube.com/watch?v=Oq3jJtHAd1A

- Kestät kirppuismejä
* Kestän.. kestänpä hyvinkin, mutten välttämättä noudata niitä ihan pilkulleen,,,, pilkun viilaajana saatanpa hyvinkin poiketa niistä välillä, toivottavasti se ei ole este.. mieluummin vain haaste ^_~

EI NUO OO MIKÄÄN EHTO... KESTÄT VAAN KIRPPUA... TERSMOA EHKÄ NYKYSELLÄ ENEMMÄNKIN...

* Kyllä.. Mutta tosiaankin vain ehkä. =)

EHKÄ EHKÄ...

Toivottavasti aivottomasta toiminnasta löytyy hitunen järkeäkin, siis vähäisessä määrin ja mahdollisimman harvoin. =)
Löytyyhän?

AIVOT, MITKÄ NE ON?

Niin, sitä vielä kysellä.. Millainen asema killalla sitten on pelissä, kuinka tiiviisti kiltalaiset ovat toisiinsa kytkettyinä.

TÄNÄÄN KESKUSTELTIIN KUI HOMOJA KAIKKI MEIDÄN KILTALAISET ON, JOTEN HYVIN OLLAAN KYTKÖKSISSÄ..

mitä etuja (ja/tai haittoja) kilta kykenee tarjoamaan (tai aiheuttamaan ^_~)

MEI KILLASTA EI OLE KU HAITTAA..

onko killasta enemmän iloa (hauskanpito yms.) vai hyötyä (kaikenlainen auttaminen yms.) (vai molemmat tasavertaisia?) pelailun aikana?

DUNKKUJA VEDETÄÄN HYVÄLLÄ YHTEISHENGELLÄ (sekin tosin haisee...) JA KOHOTETAAN YHTEISHENKEÄ HAUKKUMALLA TERSMOA TEAMSPEAKISSA.

Ja viimeisenä kysymyksenä.. (luultavasti myös vähäisimpänä), miksi juuri minun pitäisi liittyä juuri tähän kiltaan, siis mikä tekee tästä paremman kuin jostain niistä kymmenistä/sadoista/miljardeista muista, joita marsilaiset mahdolliset jo ovat perustaneet?

NO SIIS KYLLÄHÄN SE ON JO KÄYNYT ILMI, ETTÄ MEILLÄ ON MARS:IN PARHAIMMAT HEPUT KILLASSA (LEHTIKIRPPU JA TERSMO). TEAMSPEAKILLA SAAT AIVOT NARIKKAAN SEKUNNISSA.

Jos.. Vastaukset kelpaavat minulle, niin voisin harkita, niin etukäteen arvelisin (tai muuten tuskin olisin vaivautunut kirjustamaan tätä kuolettavan pitkän tylsää viestiäni tänne), mahdollisesti tarjoutuvani ryhtymään uudeksi koe-eläimeksi tälle killalle.

ÄLÄ HELVETISSÄ HARKITSE LIIAN PITKÄÄN. ON MEINAAN SELLANEN KYSYNTÄ SEISOMAPAIKOILLA, ETTÄ MENEE PARHAAT POIS ALTA...

- smuffi
DPS:n uuttera tiedottaja...

Slanttu
28-02-2009, 01:58
- smuffi
DPS:n uuttera tiedottaja...

Vai uuttera? Sinullahan taisi kestää kellonaikojen perusteella 1h 2min ennen vastaamista. Joko olet erittäin hidas kirjoittaja tai sitten vain todella laiska. Tietenkin syynä voi olla molemmat.. Tosin, itselläni kesti vielä kauemmin tässä omassa vastauksessani..

Kiellätkö minua saamasta lvl 170? No, ainakin voin sitä yrittää tavoitella siltikin. Jos en muusta syystä, niin ihan vain sinua ärsyttääkseni. ^_~

Ehtoja tai ei, mutta mitä enemmän kirppuja niin sen parempi. Hups, sanoinko parempi? Tarkoitin tietenkin pahempi. Vai olikohan se toisinpäin.. en ole ihan varma. ^^'

Ehkä ehkä ehkä...

Aivot: biologinen elin, joka käskee sinun pitää hauskaa, kertoa hauskoja vitsejä kun muut eivät kuule tai eivät halua kuulla tai sitten kun muut nauravat niille ratketakseen, ne myös pakottavat sinut nauramaan omille vitseillesi.. oli ne millaisia tahansa. Lisäksi niiden ansiosta huomaat tekeväsi asioita, joita ilman et tulisi toimeen, kuten sipulikeiton juominen pää alaspäin, ikkunasta vilkuilu sekunnin välein vain huomataksesi ettei kukaan vieläkään kulkenut ohi sekä halu rynnätä lyhtytolpan molemmilta puolilta yhtäaikaa, jolloin seurauksena on tietenkin törmäys. En oikeastaan ole ihan varma, mikä aivot on, mutta itselleni se on keittiön roskiksesta löytyvä banaani.

Teilläpä on killassa kovin vaihtelevat keskustelun aiheet.

Vain haittaa koko killasta? Hmm, jatkan harkintaani..

Yhteishengen kohottaminen haukkuen? No nyt ymmärrän.. Te olette kaikki koiria, jotka kärsivät vakavasta kirppu-ongelmasta. Tuo selittääkin kaiken. Tai ainakin osan.

Jaa, parhaat marsilaiset killassa? Ja taas höpötät jotain niistä aivoista, mitä ihmettä oikein tarkoitat sillä?

Hyvähän se vaan on, jos pelkät seisomapaikat menee alta. Olenkin mieluiten koneen äärellä istuen. =)

Kuu-Ukko
28-02-2009, 08:01
tl:dr

Ja kaikkihan kyttää vaan cabalfoorumilla saadakses vastata sulle? smuffi khyl vastailee kunhan kerkiää ja ei ihan menny 1h 20min.

Tohon haukkumiseen, IMO otan sen 100% läppänä, no harm done for me.

Ja muutenkin, ei me suoraa ruveta uusille jannuille räksyttää vaa kasvatetaa siihe pikkuhiljaa, mitä ny tersmo oli poikkeus (kandee oikeesti tulla ts kuuntelee sitä nii ymmärrätte miks). <3

Mut kandee ny ihmees joinii, pm:ää vaa rohkeesti ingame.

P.S: WTS Huumorintaju cheap, pm me!

Slanttu
28-02-2009, 12:12
Ja kaikkihan kyttää vaan cabalfoorumilla saadakses vastata sulle? smuffi khyl vastailee kunhan kerkiää ja ei ihan menny 1h 20min
Tietääkseni kirjustin 1h 2min (siis 18 min vähemmän kuin väität). Ja tiedän kyllä, että hetken odottelun jälkeen tulee vastausta. =)
Vaikka onhan se erittäin suuri kunnia kun saa vastata minun jättämiin roskiin.. viesteihin. Siis viesteihin.

Tohon haukkumiseen, IMO otan sen 100% läppänä, no harm done for me.
Huumoriahan elämässä tarvitaankin. ^_^
Kaikkea mitä sanon tai kirjoitan ei onneksi tarvitse ottaa liian vakavasti, sen vuoksi annankin sinulle arvosanaksi +10 viestisi vuoksi. =)

Ja muutenkin, ei me suoraa ruveta uusille jannuille räksyttää vaa kasvatetaa siihe pikkuhiljaa, mitä ny tersmo oli poikkeus (kandee oikeesti tulla ts kuuntelee sitä nii ymmärrätte miks). <3

Mut kandee ny ihmees joinii, pm:ää vaa rohkeesti ingame.

P.S: WTS Huumorintaju cheap, pm me!
Ai että oikein räksytätte. =)
No, pitää kuitenkin harkita liittyykö johonkin kiltaan/guildiin vielä.. tai ollenkaan. Sinänsä olen pärjäillyt joten kuten ilmankin. Toistaiseksi.

Rohkeastiko? Siihen en kykene, joidenkin asioiden osalta olen melkoinen pelkuri. =)
Tuntuu turvalliselta olla täällä ruudun takana. ^_~

P.S: WTS Huumorintaju, it is much more cheaper than Kuu-Ukko's =)

Kuu-Ukko
28-02-2009, 12:14
Lukutaito ftw...

Kuu-Ukko
28-02-2009, 13:49
Ikävissäni joudun toteamaan että Tersmo on lähtenyt, mutta läppä on silti paskaa, suosittelen.

DeatMeat
28-02-2009, 14:19
Ikävissäni joudun toteamaan että Tersmo on lähtenyt, mutta läppä on silti paskaa, suosittelen.

mä yritän korvaa sen

smuffi
28-02-2009, 14:54
tersmo sano et se koittaa ettiä homottoman killan :D

- smuffi

Kuu-Ukko
28-02-2009, 19:06
tersmo sano et se koittaa ettiä homottoman killan :D

- smuffi

Ja on tapahtunut ihme, verrattavissa Jeesuksen ylösnousemukseen.

Tersmo on palannut linjoille, kaikki vaan kuuntelemaan "hyvän" läpän messiasta. :love:

smuffi
28-02-2009, 22:50
Tersmo on palannut keskuuteen...

PS. poistakaa tuo random apinan youtube linkki, kun sillä ei ole mitn tekemistä meidän killan kanssa!

- smuffi

smuffi
02-03-2009, 01:03
Tämän viikon liittymistarjous:

liitty Dps:ään ja saat tersmolta grillimakkaran!

- smuffi

Slanttu
02-03-2009, 17:12
Tämän viikon liittymistarjous:

liitty Dps:ään ja saat tersmolta grillimakkaran!

- smuffi
Vain makkaraa? Oliko nakit loppuneet?
Ja saako sen kaikilla mausteilla? Siis myös muutakin kuin tavallinen ketsuppi ja sinappi? Ja ovatko nuo grillimakkarat varmasti tuoreita?
Tuota viimeisintä en olisi kysynyt muuten, mutta kun haju tulee tänne asti. ^^'
(kannattaisi kaiketi tarkistaa 'parasta ennen pvm' pakkauksesta ^_^ )

smuffi
02-03-2009, 22:36
Nimenomaan se tulee kaikilla mausteilla...

- smuffi

Kuu-Ukko
02-03-2009, 22:45
Kaupanpäälle saa Tersmon kuuluisaa ruskeakastiketta.

adnianeraregiN
03-03-2009, 05:10
Kuka antaa ruokaa?

smuffi
05-03-2009, 02:37
no onkos Slanttu miettinyt jo että tuleeko kiltaan vai ei? Ainahan sitä voi hypätä pois, jos ei grillimakkara maistu...

- smuffi

Slanttu
05-03-2009, 06:07
no onkos Slanttu miettinyt jo että tuleeko kiltaan vai ei? Ainahan sitä voi hypätä pois, jos ei grillimakkara maistu...

- smuffi
Edelleen harkinnan alla, mutta.. (ei mitenkään arvokasta grillimakkaraasi toki väheksyen) olen ajatellut, että ehkä jokin 'rauhallisempi' kilta voisi sopia itselleni varmaankin paremmin. ^^'
Ja minähän en ole niitä, jotka liittyvät pelkän grillimakkaran takia ja hyppäävät pois kun ovat saaneet syötyä kaikki killan makkarat. =)

Kuu-Ukko
05-03-2009, 06:27
Edelleen harkinnan alla, mutta.. (ei mitenkään arvokasta grillimakkaraasi toki väheksyen) olen ajatellut, että ehkä jokin 'rauhallisempi' kilta voisi sopia itselleni varmaankin paremmin. ^^'
Ja minähän en ole niitä, jotka liittyvät pelkän grillimakkaran takia ja hyppäävät pois kun ovat saaneet syötyä kaikki killan makkarat. =)

Pahoittelen, mutta kyse oli nimenomaan tersmon grillimakkarasta, kaikilla mausteilla ja tersmon kuuluisalla ruskeakastikkeella, mikä on makuherkku vailla vertaa.

Meidän kilta on ihan rauhallinen suurimmalta osin ja melkein normaali, mitä me lentäjät ny mölistään voorumilla, ja kukaan ei jaksa syödä niin paljon että meiltä makkarat loppuisivat, niitä on loputon varasto.

DeatMeat
05-03-2009, 08:19
joo, harmi että liityin aikasemmin, nyt olis kannattanu liittyä ku tersmo tarjoaa makkarat

smuffi
05-03-2009, 11:31
Nyt on päässyt käymään niin että tersmo on mennyt syömään loput makkarat, joten niitä ei ole enään jaossa.

Hyvittääksemme tämän makkaraepisodin, allekirjottaneelta saa Dps-Karaoken viralliset kisabiisit:
Aikakone - Odota ja
Pate Mustajärvi - Ukkometso

suoraan meseen, jotta pääsee opettelemaan laulua!

- smuffi

Kuu-Ukko
05-03-2009, 11:52
Tersmo tosiaan on ylittänyt itsensä ja syönyt makkaravaraston tyhjäksi. Nyt viikonloppuna kaikki laulamaan Dps-Karaokea teidän isäntien, KuuUkon ja smuffin kanssa!

DeatMeat
05-03-2009, 13:17
voi tersmo minkä teit

smuffi
06-03-2009, 06:29
No älä... Meil piti olla vkl nakkibileet mis tarjoillaan alaikäsille limukkaa, mut tersmo meni perkele ja joi nekin.. Mistä meille nyt bileet?

- smuffi

DeatMeat
06-03-2009, 07:07
No älä... Meil piti olla vkl nakkibileet mis tarjoillaan alaikäsille limukkaa, mut tersmo meni perkele ja joi nekin.. Mistä meille nyt bileet?

- smuffi

tersmon pitää laulaa "kuka keksi rakkauden" Teamspeakis

Kuu-Ukko
06-03-2009, 09:53
tersmon pitää laulaa "kuka keksi rakkauden" Teamspeakis

Enemmänki Popedan "Oodi makkaralle"

smuffi
07-03-2009, 21:23
Kirpun riipaiseva avautuminen!!!

- smuffi

Onnea killan kanssa, vois melkeen liittyä... no ei sentää, en ala kiltaani vaihtamaan ^^ ollu kyseisessä jo sen verran pitkää

TerrorDrone
08-03-2009, 20:38
tuli liityttyä tähän kiltaan kun kuulosti sen verran tasokkaalta näiden viestien perusteella. Ainakin vastaukset Slantulle ovat juuri omaa tasoani :D nyt kun vielä hankkii sen TS:n niin pääsee kuuntelemaan tersmon parantavaa naurua ja pääsen kuulovauriostakin eroon :>

niin oon se Pastafaristi, jos joku ihmettelee ^^ vaikka tuskin ketään kyllä kiinnostaa :P

smuffi
08-03-2009, 23:30
Ei ketään voi kukaan tässä killassa kiinnostaa.. Tai sitten kaikkia kiinnostaa kaikki.. Dps hakee lisää Nolifejä minun, kirpun ja KuuUkon seuraksi vieläkin!

- smuffi

Kazugama
17-03-2009, 18:35
Viitsisiköhän tämmöinen nolife udella mahtaisikohan kiltaan päästä :<
Aloitin Cabalin (aikaisemmin olin kyllä pelannut vähäsen) muutama päivää sit ja tullut nolifetettyä lvl 37 asti. Kelpaisi kilta että pääsis edes vähäsen alkuun näissä cabalissa käytetyissä termeissä ja tekisi mieli päästä pölisemään muiden kanssa chatissä, voisi grindauskin alkaa maistua pikkasen paremmalta :>. Warrioria (uh, täs pelis ei ollutkaa knightia) tosiaan pelaan nickillä Kazuuya. Itse en uskalla rueta whispailemaan koska olen pelkuri phihi.

edit: Ja tosiaan irc:stä löytää nickillä Kazugama @ Qnet

edit2: On se mukavaa kun tosiaan keksii jälkeenpäin asioita joita olisi ollut hyvä kirjoittaa jotenka lisäilen tähän niitä; pelaan tosiaan Mars-serverillä. Ja jotain lueskelin epävakaasta ts-serveristä, IRL-kaveri rupesi pyörittämään serverikonetta ja pisti pystyyn ventrilon, voisin kysellä jos tekisi sinne pölinähuoneen.

Kuu-Ukko
17-03-2009, 19:38
Kyllähän tämä meiän TS pyörii ilman mitää ongelmia. Niinkuin ensimmäisestä viestistä (pitäisi) pystyy lukemaan, meillä on huumori suuressa arvossa.

Ja liittymiseen pm vaan KuuUkko, smuffi tai Lehtikirppu.

smuffi
20-03-2009, 16:06
Nyt on alkanut tulemaan jo hieman ulkomaalaisiakin Dps:ään, kun Deadlinesta ollaan saatu porukkaa.

- smuffi

smuffi
02-04-2009, 20:16
Ei oo tersmoa näkynyt linjoilla pitkään aikaan.. Alkaa tulla ikävä jo sitä sulo-naurua...

- smuffi

DeatMeat
03-04-2009, 07:49
Ei oo tersmoa näkynyt linjoilla pitkään aikaan.. Alkaa tulla ikävä jo sitä sulo-naurua...

- smuffi

nyt sen sisko varmaa haki sen koneen :(

tsene
30-04-2009, 15:20
Hmh, onko Marssissa paljonkin suomalaisia?
Miten lie, sen verta uusi kasvo olen että voisi ihan hyvin hypätä servulta toiselle..
Ja lienettekö vielä miten hyvin elossa... :}

Katellaan. :to_keep_order:

Kuu-Ukko
30-04-2009, 15:28
Miten lie, sen verta uusi kasvo olen että voisi ihan hyvin hypätä servulta toiselle..

Elossa ollaan, meitä löytyy täältä kyllä. Tällä hetkellä on kasa ulkomaalaisiakin mukana killassa, tosin kiltachatti silti suomen/enkun sopiva sillisalaatti.

Edit: Bonuksena tosiaan pääsee kuuntelemaan teamspeakin välityksellä karaokea.

Zarlug
30-04-2009, 15:29

Hyvin ollaan elossa, tänään taas (k)ukkometso karaokeiltamat :wink:

smuffi
30-04-2009, 15:33
Veisataan niin että naapuripitäjässäkin kaikuu..

- smuffi (se kovaäänisin)

tsene
30-04-2009, 15:39
Tulipahan äkäseen vastausta O__o;;;
Levutan nyt ihan ensin kolmeenkymppiin tässä, niin kehtaa kiltaan tullaki :beerglass:
Ei ole kyllä mikään menetys, kun ei tuo korkein hahmo olekaan kun 36 Mercuryn puolella.

Postailen vähän myöhemmin sitten :derisive:

smuffi
30-04-2009, 23:03
Kyl sitä kiltaan kehtaa tulla vaikka on hieman pienempikin leveli... Tänään olet kyllä missannut ihan totaalisesti meidän drunkenkaraoken, josta alkaa tulla jo legenda.. on nimittäin sellasta settiä TS:ssä että laskisi kirpullakin kivekset...

Biisilistalta on löytynyt tänään mm. starship - nothing gona stop us now, pate mustajärvi - ukkometso, leevi and the leaving - pohjoiskarjala ja laura jenna ellinoora alexanda vcamilla jurvanen, heart - alone, kotiteollisuutta, aikakonetta ja ihan vittu mitä sattuu,... nyt oon kyl ihan liian kännissä luetellakseni mitä kaikkeä sitä on tullut tnäänä lauleskeltua, mut kyl kun ilta tästä vielä etenee, niin lisää biisejä soitellaan ja lauleskellaan.. ruotsista osti on meitä tulltu kuuntelee ja svengi sen kun jaktkuu..

- smuffi

Kuu-Ukko
30-04-2009, 23:05
Kyl sitä kiltaan kehtaa tulla vaikka on hieman pienempikin leveli... Tänään olet kyllä missannut ihan totaalisesti meidän drunkenkaraoken, josta alkaa tulla jo legenda.. on nimittäin sellasta settiä TS:ssä että laskisi kirpullakin kivekset...

Biisilistalta on löytynyt tänään mm. starship - nothing gona stop us now, pate mustajärvi - ukkometso, leevi and the leaving - pohjoiskarjala ja laura jenna ellinoora alexanda vcamilla jurvanen, heart - alone, kotiteollisuutta, aikakonetta ja ihan vittu mitä sattuu,... nyt oon kyl ihan liian kännissä luetellakseni mitä kaikkeä sitä on tullut tnäänä lauleskeltua, mut kyl kun ilta tästä vielä etenee, niin lisää biisejä soitellaan ja lauleskellaan.. ruotsista osti on meitä tulltu kuuntelee ja svengi sen kun jaktkuu..

- smuffi

The show must go on! Eli shöu jatkuu vieläkin, ja jos tämän kerran missaa niin imahdliisesti tpääsee kuunteloo toisella kerralla, myähepänä, ei vielä määritltynä ajankohtana.

DeatMeat
01-05-2009, 05:38
The show must go on! Eli shöu jatkuu vieläkin, ja jos tämän kerran missaa niin imahdliisesti tpääsee kuunteloo toisella kerralla, myähepänä, ei vielä määritltynä ajankohtana.

onks tersmo tullu jo takas TS? :P

Wellu
01-05-2009, 15:00
Tersmohan kävi kerran, joku pari viikkoa sitten ja sitten palasi takaisin wowin taikamaailmaan.

PS: Kukko ei uskalla soittaa paranoidia ts:ssä.

tsene
01-05-2009, 15:16
Tersmohan kävi kerran, joku pari viikkoa sitten ja sitten palasi takaisin wowin taikamaailmaan.

PS: Kukko ei uskalla soittaa paranoidia ts:ssä.

Wow /facepalm
Nojoo addatkaa vaan jos kerran nyypempiki kelpaa, nyt 23 ku ollut vähä muutakin tässä..
IGN: Zene, kuten signatuuristakin näkee :queen:

DeatMeat
01-05-2009, 16:14
kai sitä vois itekki tulla pelaa fb:llä ku sai headsetin taas toimii

smuffi
01-05-2009, 18:19
Zenesein, huuteleppa mulle pelissä jotain, kun olet online.. ign: smuffi

- smuffi

smuffi
02-05-2009, 21:22
Tänäkin iltana dps:n karaokeiltamat.. uusi tähtemme tsene lupautui eilen laulamaan, mutta nyt näyttää jo pahalta kun lähti menemään :/

- smuffi

adnianeraregiN
02-05-2009, 21:46
Mäkin tuppasin kuokkimaan sinne :3

smuffi
03-05-2009, 13:41
Eihän se tsene sitten meidän kanssa mitään luritellut, mutta tötterö pääsi sentään paikalle ja vedettiin neljä baritonia - popmusiikkia kunnialla läpi..

- smuffi

biisoni
06-05-2009, 15:25
Meikkis viimeinki reggas foorumille tuomaan ilosanomaa Dps killasta ja sen uskomatton pellestä johdosta jonka ansiosta meikäkin on ihan paska.
Vaan ei se mitään, hommahan etenee hienosti. Tämä puhveli kaipaa kovasti ~100 lvl seuraa erilaisiin parisuhdeaktiviteetteihin.
Elikkäs joinikaa best ever kiltaan Dps, sitä voisi verrata uskoon tulemiseen/valaistumiseen/ensimmäisiin tisseihin.

-BB

smuffi
08-05-2009, 04:07
Tissit... Onks ne nää?

Huomenna(tänään) luritellaan taas TS:ssä kipaleita.. Toivottavasti tötterökin, tulee parit laulut meidän kanssa laulamaan...

- smuffi

adnianeraregiN
08-05-2009, 04:32
Vaijaahas! No pitää kattoa :>

DeatMeat
09-05-2009, 15:41
mites karaoke suju?:D

adnianeraregiN
09-05-2009, 15:49
Ei helvetti mähän unohdin ton ihan täysin...

smuffi
09-05-2009, 15:55
Aika laimeeta oli.. mut kyl kun tässä taas kirpun hajoiluja kuuntelee, niin tekee väkisinkin mieli lähteä ostaa lisää kaljaa ja alkaa laulamaan...

- smuffi

Kuu-Ukko
09-05-2009, 16:08
Aika laimeeta oli.. mut kyl kun tässä taas kirpun hajoiluja kuuntelee, niin tekee väkisinkin mieli lähteä ostaa lisää kaljaa ja alkaa laulamaan...

- smuffi

Sitä löytyy vielä, saas nähdä raikaako laulu tänään.

DeatMeat
10-05-2009, 08:30
ette vaa osaa laulaa >:O

smuffi
12-05-2009, 06:54
Vittu mehän osataan hoilata vaikka mitä ja millä kielellä tahansa.. Alkoholi vaan on ongelma, kun sitä ei ole...

- smuffi

adnianeraregiN
12-05-2009, 06:58
Jurrissa me ollaan kaikki ammattilaislaulajia.

...Kung ** mestarin ja teräsmiehen ohella :O

Pumpernikkeli
12-05-2009, 08:03
Kännissä kaikilla on se karaoken musta vyö

tsene
13-05-2009, 06:23
Hei muumit-random hoilauksenne kyllä melkeen veti tipan linssiin...
Muita en olekaan päässyt kuulemaan kun olen niin nopea väsymään viikonloppuisin

-mykkänainen

smuffi
13-05-2009, 07:37
Ei se ole mikään muumit-random hoilaus, kun Benny Törnroosin Hei muumit kipale... Rupea valvomaan vkl, niin kuulisit meidän hoilausta...

- smuffi

rayven
09-06-2009, 12:14
ei kanata liity iha **** kilta

rayven
09-06-2009, 12:14
nii sis iha h0mo kitla

SynDe
09-06-2009, 13:08
Jospa vaikka painuisit vittuun levittämään näitä loistavia kommenttejasi?

DeatMeat
09-06-2009, 14:32

indeed! 10 char

jupsu
09-06-2009, 20:20
Teillä näyttää hupia riittävän siel ts:ssä... vois vissii joskus tulla kuuntelee teijän kaunista duettoa :derisive:

smuffi
09-06-2009, 22:39
Rayvenhän on Dps:n ruotsalainen homovahvistus, joka yrittää parhaansa mukaan änkyttää suomea mitä pystyy...

- smuffi

rayven
09-06-2009, 22:42

haluutsä turrrrpaas

Kuu-Ukko
09-06-2009, 23:04
haluutsä turrrrpaas

tyttö nyt hiljaa

adnianeraregiN
10-06-2009, 16:09
haluutsä turrrrpaas

Mikä sä nyt oot? :E

smuffi
10-06-2009, 17:15
On tainnut Rayven:illä vaan olla se aika kuukaudesta... voi pientä...

- smuffi

rayven
10-06-2009, 19:11
Mikä sä nyt oot? :E

mä oon.. RIKI SORSAN VELI!

adnianeraregiN
10-06-2009, 20:54
mä oon.. RIKI SORSAN VELI!

Että sillälailla...

SynDe
11-06-2009, 17:33
Surffailetko youtubessa päivisin vitun nobo??

rayven
11-06-2009, 18:49
Surffailetko youtubessa päivisin vitun nobo??

kyllä, ja vielä pesäpallomailalla

smuffi
11-06-2009, 23:48
Synde <3 ----- Rayven </3

- smuffi <3

SynDe
12-06-2009, 06:20
Joo toi kaveri on ollu vähän liian kauan sisällä :D

rayven
13-06-2009, 22:59
Joo toi kaveri on ollu vähän liian kauan sisällä :D

ja vielä meijän kellarissa

ps. minkä sisällä? :DDDDDdddd

Zarlug
14-06-2009, 10:51
ja vielä meijän kellarissa

ps. minkä sisällä? :DDDDDdddd

Avaa! Takaluukku auki tai tapahtuu hirveitä!

Minun sisällä olit just viime pe! :paladin:

rayven
14-06-2009, 12:49
Avaa! Takaluukku auki tai tapahtuu hirveitä!

Minun sisällä olit just viime pe! :paladin:

no voi vitu, sinäkö se olit :s

SynDe
14-06-2009, 19:45
rayven ootko kovakin soturi?

Kuu-Ukko
14-06-2009, 19:47

Aika lerppa jannu se on. Ei taistele pampulla vaan kumiletkulla. :(

rayven
15-06-2009, 10:32

mä oon paras

SynDe
15-06-2009, 11:23
mä oon paras

Oot paska jos siitä lähetään.. lähetäänkö?

Kuu-Ukko
15-06-2009, 12:36

Lähdetään tänään, kohti päiväntasaajaa!

rayven
15-06-2009, 12:37

kohti ääretöntä ja sen YLI!!

Hieno mies, hän.

jupsu
16-06-2009, 21:24
Mikä se teijn ts:ssän ip on? Kerro äkkiiiiii :D

SynDe
16-06-2009, 22:24
Joo kerro heti niin tuun vähä juttelee :)

Kuu-Ukko
16-06-2009, 22:33
Löytyy topicin ekalta sivulta, ekasta postista. :)

smuffi
16-06-2009, 22:34
Ekassa viestissä, mutta laitetaan nyt tännekin...

TS servun tiedot:
IP: 88.112.22.107
S/N: s4las4na

- smuffi

rayven
16-06-2009, 22:47
asdasdasdasdasd ei mitääääääääääääää

smuffi
05-07-2009, 21:58
Tersmo nähty TS:ssä tänään... _o/

Voipi olla että nähdään uudestaan lähipäivinä..

- smuffi

rayven
28-07-2009, 11:40
Hei mitä vittuu, mun cabal ei toimi, enkä pääse TS:ään? Mitä tapahtu teamspeakille?

Wellu
28-07-2009, 11:58
Tälleen kaukana kotoa en osaa vastata tarkasti, mutta ts servun osoite on vaihtunut, joten tuskin sulla TS mitään vikaa on.
Cabalin toiminnasta en tiedä, kokeile asentaa uudestaan.
Oonkin jo vähä ihmetelly kun ei oo sua näkynyt. ^^'

rayven
28-07-2009, 13:45
Mikähän mahollisesti on se uus osote? :s

gegguli
30-07-2009, 06:02
tehkääpäs jupiterille ja mercurylle toimivat suomi killat ku ite oon jupiterilla :D

Kuu-Ukko
30-07-2009, 06:34
tehkääpäs jupiterille ja mercurylle toimivat suomi killat ku ite oon jupiterilla :D

http://forum.cabalonline.com/showthread.php?t=127528

Kuu-Ukko
31-07-2009, 20:23
Elikkäs TS:n ip on vaihtunut, salasana silti sama.

Uusi ip on: 88.114.157.11 ja passu tutusti s4las4na

rayven
01-08-2009, 11:51
Elikkäs TS:n ip on vaihtunut, salasana silti sama.

Uusi ip on: 88.114.157.11 ja passu tutusti s4las4na

Jeeeees, no nähää sitte varmaa tänää ku tuun pelaa. :D

regr
05-08-2009, 17:48
Hei mä tein tos eilen charrun marsille tsekatakseni vähä BI:tä.

Lvl 1 warru oon.

Voisko liittyä?

DeatMeat
05-08-2009, 17:54

Lvl 1 warru oon.

Voisko liittyä?

petturi >:(

Kuu-Ukko
05-08-2009, 19:05

Lvl 1 warru oon.

Voisko liittyä?

Ei kyl tod mitään lvl1 idle hahmoja oteta. Jos oikeasti jossain kohdin rupeisit marsilla pelaamaan ni toki, sisää vaa vaikkei seisokkaan, mut tuskinpa meinaat. :P

Depore
05-08-2009, 19:49
dps rocks

ps: vittu

regr
06-08-2009, 06:56
Noniin, ois sittenki pitäny se 1 levu ottaa et muut ois ottanu vakavemmin mun liittymisen :(

smuffi
24-08-2009, 06:47
Älä siinä selittele, olet jäänyt kiinni jo!

Kuu-Ukko
24-08-2009, 06:47
Älä siinä selittele, olet jäänyt kiinni jo!

No en muuten ollu!

smuffi
24-08-2009, 06:48
Mä olin ihan rikki, sä jätit mut yksin. Siikamies todellakin lohdutti mua, sillä välin ku sä olit jossain loottimassa mun droppejani..

Nasuada
24-08-2009, 17:44
No en muuten ollu!
SÄ oot pettäny mua ton HÄNTÄHEIKIN kanssa!

JoneZi
25-08-2009, 09:00
Eehi helvata :D vieläkö täällä tuttujakin naamoja pyöriskelee ;)
Pitäisiköhän sitä itsekin sortua sinne taas hajoilemaan <.<

Melkeinpä voisinkin... :D jos vaikka siellä jotain mielenkiintoista saisi tapahtumaan..
Kun ei oikein maistua meinaa CS uudelleen aloittelukaan, niin voisi tulla katsomaan mitä te täällä puuhastelette :)

Tekemisen puutetta ei pitäisi olla.. vieläkin muistelisin että siellä ne.. 50-80 dungeon entryä odottelee... <.< nyt vielä kun muistaisi että mikä se edes oli... :D ft1 vai tf1 <.< ei hajuakaan enään taas näinkin pitkän tauon jäljiltä ;)

Ja pikaisen lunttauksen jälkeen tuli jo selvitettyäkin että b1f ne olikin ;))

e: Mee pois jone >:O

Nasuada
25-08-2009, 14:32
Eehi helvata :D vieläkö täällä tuttujakin naamoja pyöriskelee ;)
Pitäisiköhän sitä itsekin sortua sinne taas hajoilemaan <.<

Melkeinpä voisinkin... :D jos vaikka siellä jotain mielenkiintoista saisi tapahtumaan..
Kun ei oikein maistua meinaa CS uudelleen aloittelukaan, niin voisi tulla katsomaan mitä te täällä puuhastelette :)

Tekemisen puutetta ei pitäisi olla.. vieläkin muistelisin että siellä ne.. 50-80 dungeon entryä odottelee... <.< nyt vielä kun muistaisi että mikä se edes oli... :D ft1 vai tf1 <.< ei hajuakaan enään taas näinkin pitkän tauon jäljiltä ;)

Ja pikaisen lunttauksen jälkeen tuli jo selvitettyäkin että b1f ne olikin ;))

Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan :3 Tervetuloa takaisin jos olet tulossa.

JoneZi
25-08-2009, 14:43
Hieman vielä harkinnan alla :)
Mieli tekisi.. mutta kun jo ajattelen sitä b1f kasaa siellä... ^^
alkaa se siellä pikkuhiljaa jo valmiiksi nakertamaan lohkoa ;)
saattaa olla että jään nikkelin tavoin kumminkin kummittelemaan..

Kuu-Ukko
25-08-2009, 16:46
Hieman vielä harkinnan alla :)
Mieli tekisi.. mutta kun jo ajattelen sitä b1f kasaa siellä... ^^
alkaa se siellä pikkuhiljaa jo valmiiksi nakertamaan lohkoa ;)
saattaa olla että jään nikkelin tavoin kumminkin kummittelemaan..

Eipä niitä tarvitte liikoja tehdä, sen mukaan mikä fiiwis on, kyllä tänne mahtuu.

pepejovi
16-09-2009, 18:53
Tähän guildiin vaan, mukavaa porukkaa kun orbejaki craftaa ilmatteeks :yahoo:

Jesseonparas
02-10-2009, 04:09
Mie voisin joiniaki jos mun 15-20lvl wizard otettais mut en pääse itse cabaliin :/

smuffi
02-10-2009, 11:34
No tietysti, annat accon tiedot sun muut täällä, niin voin vaikka ite joinata wisullas peliin ja otetaan se kiltaa...

- smuffi

Grethos
26-10-2009, 12:03
Kelpaisko lv28 WA? IGN: Grethos, kunhan pääsen peliin voin vaikka spämmiä KuuUkkoa. Ja aktiivinen oon, mutta baarit menee datauksen edelle.

Kuu-Ukko
26-10-2009, 12:35
Kelpaisko lv28 WA? IGN: Grethos, kunhan pääsen peliin voin vaikka spämmiä KuuUkkoa. Ja aktiivinen oon, mutta baarit menee datauksen edelle.

KuuUkkoa ei kannata spämmiä, MillaMagia/smuffi/Crystalizer/Lehtikirppu/KUUUUUUUUUUUUUUU (15 U:ta) sen sijaan ovat ne keihin kannattaa ottaa yhteyttä.

Ei muuta kuin viitta päälle ja supermarkeTTIin

Nasuada
26-10-2009, 13:35
KuuUkkoa ei kannata spämmiä, MillaMagia/smuffi/Crystalizer/Lehtikirppu/KUUUUUUUUUUUUUUU (15 U:ta) sen sijaan ovat ne keihin kannattaa ottaa yhteyttä.

Ei muuta kuin viitta päälle ja supermarkeTTIin

Entä TiikeriTTI ? :< tai seksi-glaedr?

stydis
29-10-2009, 19:33
Yritin tossa vähä aikaa sitte wispata että jos ois päässy guildiin, Milla ja smuffi olikin war mapissa ja muut offline :(. Yritän kohta uurestaan.
Slowwy ingame nick, 112lvl fb.

rayven
30-10-2009, 14:51
Ettehän oo mua ihan kokonaa unohtanu? :< Vois sinne ts:sään tulla tänää vaikka kännispäissään pervoilemaan. On vaa jotenki unohtunu tää Cabali, ku alkanu tota HoNia pelaamaan nii paljo. :-DDDDDD

Zarlug
09-11-2009, 17:49
TS:n uusi IP: 88.112.8.64:8767

Salasana on sama wanha.

Ip sattui vaihtumaan, koska avuton KuuUkko luritteli viikonlopun sokeria MUN takalistoon! :yahoo:

rayven
10-11-2009, 10:35
Ai niin siinä sitte kävi =D Nooo, jos nyt tässä joku päivä sinne eksyis ;D

smuffi
10-11-2009, 14:19
Ehkä helpoin tapa on etsiä serveri web server listin kautta jos ei pysty täällä ilmotetulla IP:llä yhdistämään sinne.

- smuffi

biisoni
15-12-2009, 11:51
Voi jopa mua yrittää saada kiinni! Hohhoo, whisperiä BadBuffalo hepulle joka on linjoilla silloin tällöin. Ja rayven perkele heti lissäät mut kaverilistalle siellä HoNissa!
Sehän se syy onki miksi ei cabalia ehi pelata. :(
-Buffal0 (tolla nimellä jopa honissa)

nipe1994
03-01-2010, 18:08
vieläkös tää kilta ois pystysä? =D alottelin taas pitkän (pitkän pitkän) tauon jälkeen ja muistelisin joskus lehtikirpun nähneeni jossain koska buddy listalta löytyy kyseinen nimi :D whispeeraa voi DragonOfDeath tyypille lvl 60 blader xD

Kuu-Ukko
04-01-2010, 09:26
vieläkös tää kilta ois pystysä? =D alottelin taas pitkän (pitkän pitkän) tauon jälkeen ja muistelisin joskus lehtikirpun nähneeni jossain koska buddy listalta löytyy kyseinen nimi :D whispeeraa voi DragonOfDeath tyypille lvl 60 blader xD

Kylläpähän on, kokeilehhan sinä luritella viestiä (GA)Millan, Tiikerin, smuffin, Lehtikirpun tai vaikkapa Crystalizerin korvaan.

Wellu
04-01-2010, 13:25
Minullekkin saa whispata, jos kukaan edellämainituista henkilöistä ei ole tavoitettavissa.
Kuten ikivanhojen sarjakuvalehtien kirjekaveri-palstoilta tuttu sanonta sanoo: "Oman kuvan lähettäneille varma vastaus".

Tälläisista pervouksista varmaan sattuu Juhaa leukaan. ;o

pepejovi
12-01-2010, 15:59
Moromoro, päätin sitten taas aloittaa cabalin, kun on tullut noi weakened dungeonit nii niissä kuluu aika rattoisasti :ok:

Join gild mannn plsssss?

Elikkä guildiin pitäis päästä, oon PMää laitellu, mutta kukaan ei ole ollut onlinessa, että jos joku joka voi invii nii PMää mulle kunhan on online? IGN: pepejovi

ATM siis lv.63 FB :on_the_quiet:

Nasuada
12-01-2010, 18:34
Moromoro, päätin sitten taas aloittaa cabalin, kun on tullut noi weakened dungeonit nii niissä kuluu aika rattoisasti :ok:

Join gild mannn plsssss?

Elikkä guildiin pitäis päästä, oon PMää laitellu, mutta kukaan ei ole ollut onlinessa, että jos joku joka voi invii nii PMää mulle kunhan on online? IGN: pepejovi

ATM siis lv.63 FB :on_the_quiet:

Kerran killasta kun on lähdetty ja takaisinkin kutsuttu, niin eipä sitä enää asiaa takaisin taida olla ;)

pepejovi
12-01-2010, 18:45
Ookoo. Etin sitten jonku toisen guildin.

Wellu
13-01-2010, 12:12
Taitaa killassa joitain olla, jotka on lähdön jälkeen tullut takaisin mooli kertaa, se kyllä taisi olla ennen tätä "sääntöä", että lähteneet ovat myös lähteneet pysyvästi.

(Randomi kommentti, kun mitään en ole kommentoinut pitkään aikaan, vaikka lähes päivittäin käyn vilkasee, että onko uusia viestejä)

Kuu-Ukko
18-01-2010, 09:00
Pääosin käytäntönä on ollut, että jos kerran (itse) lähtee veks, niin takaisin ei ole asiaa. Näitä jotka on siivottu veks ja sitten otettu takaisin kun lurittelevat että pelaavat taas, on taas ihan eri juttu. Pepejovin tapauksessa tosiaan itse lähdetty niin eipä siihen lisättävää ole.

Ihan alusta lähtien muutenkin ollut tämä käytäntö.

p.s. Sotilaskodista kirjoittelen, torstaina lomille niin pelissäkin nähdään!

Nasuada
19-01-2010, 09:01
Pääosin käytäntönä on ollut, että jos kerran (itse) lähtee veks, niin takaisin ei ole asiaa. Näitä jotka on siivottu veks ja sitten otettu takaisin kun lurittelevat että pelaavat taas, on taas ihan eri juttu. Pepejovin tapauksessa tosiaan itse lähdetty niin eipä siihen lisättävää ole.

Ihan alusta lähtien muutenkin ollut tämä käytäntö.

p.s. Sotilaskodista kirjoittelen, torstaina lomille niin pelissäkin nähdään!

Noniiiin! Sitä odotellessa.

Aiheeseen liittyen voisin sanoa vielä sen, että eräällä henkilöllä minusta on ollut tarpeeksi hyviä syitä lähteä ja lähtö on ollut lähinnä ragetusta erästä tiettyä henkilöä kohtaan, myöhemmin kun rage on vähän laantunut, on kyseinen henkilö otettu takaisin ;p

Kuu-Ukko
27-07-2010, 10:43
Dps iz bäck in da hoodz. Jos lähettää (GA)Milla(Magijalle) tai Crystalizerille asiallisen viestin niin saattaa jopa saada guild inviten jos sellaista kaipaa.:girl_werewolf::punish:

kuilk
04-08-2010, 13:14
Dps guild is pro , come here !! >.<

Artemisa
04-08-2010, 14:14
kiitos! :> lol ö.ö

Shiniwawa
04-08-2010, 14:14
Elakoon Dps !

Zarlug
04-08-2010, 14:27
Elakoon Dps !

Ime parsaaaaaa! :friends:

Pumpernikkeli
04-08-2010, 15:06
tai .

Kuu-Ukko
02-09-2010, 18:22
Elikkäs nyt on semmonen homma että rekry on hyvinkin supistettu, sekaan pääsee silti jos lähettää minulle foorumilla pm:n. Pelissä varmaan vastaan aika paljon tylymmin kuin foorumin kautta, elikkä kannattaa kirjotella foorumi pm mieluummin.

Guild chat tosiaan on nykysellään englanninkielinen ja suomeksi juttelu on ulkoistettu teamspeakiin, jonne pääsee mukaan kunhan kysyy infot esim meikäläiseltä.

smuffi
03-09-2010, 18:18
Suomi GA pelissä ja noinkin mulkku jätkä o.O

Pumpernikkeli
04-09-2010, 20:48
Kaikki te semmosia kankiperseitä ootte.

smuffi
05-09-2010, 18:20
Mitäs helvettiä se pallileuka huutelee täällä? Siulle pitäs työntää magic bullet perseeseen että rauhottuisit... Ihan hyvä jätkä toi KuuUkko on, eikä lähellekään niin mulkku jätkä kuin monet luulee xD Sille vaan viestiä täällä jos Depsiin haluatte... Meikällekin voi tietty laittaa viestiä foorumilla tai pelissä, mikäli kiltaan haluaapi...

- smuffi (samalla nickillä pelissä :P)

Wellu
06-09-2010, 18:53
Mä uhmaan cabalin lakeja ja olen tauolla ja mä oon varma että kaikki on itku kurkussa kun en oo pelannu, mutta enköhän mä pysty vielä jonku päivän jatkaa mun lakkoa. Kun on niin huono tuuri internetissä niin parempi tuuri in real life, vai? :o

Kuu-Ukko
14-09-2010, 22:36
Guildi on todennäköisesti lopullisella tauolla.

Shuklaa
12-08-2011, 23:20
Kone räjähti ja Cabal vaihdettu Runes of Magiciin. Pahoittelen etten ilmoittanut dps killalle. :( Ois pitäny asentaa peli uusiks..

Kuu-Ukko
13-08-2011, 11:27
Kone räjähti ja Cabal vaihdettu Runes of Magiciin. Pahoittelen etten ilmoittanut dps killalle. :( Ois pitäny asentaa peli uusiks..

http://users.tkk.fi/~lmiettun/Kuvat/thread_necromancer.png

Ei mulla muuuta.

MayaPlanet
09-07-2012, 16:45
naproxen vs ibuprofin
buy naproxen cheap (http://ordernaproxen.bligoo.com/) - naproxen prescription canada
naproxen sodium bcs - naproxen max osage , side effects boniva with naproxen
naproxen buy canada (http://naproxenonline.page.tl/) - naproxen purchase online , naproxen sod 550mg - surgical dose naproxen sodium

cytotec before iud insertion , cervadil and cytotec
cytotec buy quickly (http://buycytotec.bligoo.com/) - cytotec online purchase
cytotec and alcohol - malformaciones por cytotec

prescription misoprostol - buy misoprostol misoprostol , misoprostol prescription drug
buy mifepristone misoprostol (http://buymisoprostol.webs.com/) - misoprostol buy in usa . generic misoprostol - misoprostol buy
buy misoprostol online

what does gabapentin look like - gabapentin and pain control
purchase gabapentin 100mg (http://buygabapentin.beep.com/) - buy gabapentin from canada
can gabapentin treat oesteoarthritis , gabapentin neurontin side-effects dosage

gabapentin and muscle relaxers - gabapentin use in dog , drug manufacturer of neurontin
buy gabapentin 100mg (http://neurontin-gabapentin.webs.com/) - buy generic neurontin online
canine dosage for gabapentin , neurontin safe for kids
neurontin leg and joint pain - neurontin for chronic pain nerve damage
gabapentin buy india (http://buy-neurontin-gabapentin.bligoo.com/) - neurontin prescription dosage
how to taper going off gabapentin - gabapentin dosage for neurogenic pain , gabapentin for postherpatic pain

doxycycline dose pleural effusion - doxycycline is making me sick , doxycycline with cetriaxone for gonnorhea
buy doxycycline uk
doxycycline purchase (http://doxycycline.freeblog.hu/) - buy doxycycline doxycycline hyclate
can acidophilus be taken with doxycycline , doxycycline interactions with penecillin g la - doxycycline symmetric lupoid onychodystrophy , doxycycline and liver disease , doxycycline changes in blood cells
buy doxycycline uk no prescription (http://genericdoxycycline.bligoo.com/) - buy doxycycline for acne . doxycycline get rid of a uti , doxycycline hyclate delayed release tablets - doxycycline tablet vs capsule
doxycycline inner ear infection , shortage of doxycycline monohydrate
doxycycline dosing for early lyme disease , standard dosage doxycycline tick bite
order doxycycline monohydrate (http://www.orderdoxycycline.sitew.com/) - buy doxycycline online canada
doxycycline canine side effects - doxycycline dosing for early lyme disease , what is doxycycline a generic of

ivermectin human dosage - substitutes for milbemycin or ivermectin , storing ivermectin paste - multi drug problems ivermectin dogs wsu
human ivermectin prescription (http://buyivermectin.bligoo.com/) - ivermectin buy humans
symptoms of ivermectin allergy in collies , ivermectin water bottle rat - ivermectin injectable wormer
cuterebra ivermectin rabbits vin , worm medicine for dogs ivermectin - mange and fox and ivermectin
order from canada heartgard ivermectin pyrantel (http://ivermectin.freeblog.hu/) - ivermectin purchase where
ivermectin 0.002 soluable powder , ivermectin veterinary adverse effects - ivermectin decrease urination
ivermectin injectionable 1 - ivermectin canines side effects
stromectol without a prescription (http://www.buystromectol.sitew.com/) - generic stromectol canada
ivermectin spray reptiles , ivermectin for pigs - ivomec ivermectin 1.87 liquid dewormer equine
when was ivermectin invented - ivermectin side aeffects

epileptics and carvedilol , generic coreg manufacturer - carvedilol valsartan minoxidil
literature review on carvedilol tablets - purchase cheap carvedilol (http://buy-coreg-carvedilol.beep.com/) , losartan interaction coreg , coreg muscle weakness .
coreg cr capsule mm , epileptics and carvedilol .
buy coreg cr online (http://www.coreg-carvedilol.sitew.com/) - carvedilol reactions side effects - coreg cr discontinuing , dosage instructions for lipitor and coreg . generic for coreg cr - generic coreg high blood pressure (http://buy-carvedilol.webs.com/) - death as a result of coreg , can i take coreg and lisinopril .

amlodipine besylate and generic , amlodipine versus norvasc which works better - side effects of felodipine and amlodipine .
amlodipine besylate causes drop in potassium : amlodipine prescription drug (http://norvasc-amoldipine.beep.com/) - amlodipine trade name , amlodipine deplete potassium .
perindopril and amlodipine , amlodipine powered by vbulletin version 2.3.6 - purchase cheap amlodipine (http://www.amoldipine.sitew.com/) : brand names amlodipine , amlodipine 10 mg losartan 50 mg : what should amlodipine capsules look like - cheap amlodipine benazepril (http://amoldipine-norvasc.webs.com/) - allergic reactions to amlodipine , amlodipine powered by vbulletin version 3.0.2 .

lisinopril and effexor xr - generic lisinopril cough , does lisinopril make you gain weight : lisinopril and elevated levels of prolactin , lisinopril rx pharmaceutical (http://www.bebo.com/buylisinopril/) - difference between lisinopril and crestor , lisinopril and advil ibuprofen .
lisinopril generic name , lisinopril and hair loss : lisinopril prescription canada (http://buylisinopril.webs.com/) : lisinopril causing a cough - gen lisinopril 10mg tablet , lisinopril sex side effects : buy lisinopril in china (http://lisinopril.beep.com) , lisinopril mfg by mylan - lisinopril and potassium supplemets .
zestril blood pressure parameters - zestril purchase (http://zestrilonline.bligoo.com/) , zestril 2.5 mg - gereric for zestril .

what is premarin cream used for - alternative to premarin for headaches , premarin powered by vbulletin : buy premarin tablets no prescription (http://www.netvibes.com/premarinbuy/) - premarin 2000 2008 jelsoft enterprises ltd , premarin and blood clots : order premarin discount (http://premarin625.webs.com/) - alternative to premarin , contraindications for premarin vaginal cream , premarin vaginal cream order .
premarin 2007 jelsoft enterprises ltd - generic premarin price (http://premarin.e-monsite.com/) - premarin and horse urine , premarin cream price comparisons .
premarin cream urethral area merck , conjugated estrogens horses - estrogens and hair loss : symptoms of high estrogens - buy estrogen drugs (http://www.premarin-conjugated-estrogens.sitew.com/) : buy estrogen males - buy estrogen online uk , buy estrogen and progestin !

bverlyazu
13-07-2012, 16:23
Ervin Improve got any noon make out coming from partner chanel bag chanel sunglasses (http://www.chanelsea.com) www.aolchanel.com
while on trips around Chicago the other day. chanel handbags for sale <strong><a href="http://www.chanelsea.com">chanel sunglasses</a></strong> Chanel Bag a new chanel bags for sale dress followed by dark colored dancing flats. She actually is usually dolled up within their popular Chanel Bag accessories, but this occassion, the lady bound to a classic http://www.aolchanel.com tote. She actually is nonetheless committed to Chanel Bag , though. cheap chanel bags already been go associated with the girl's upcoming items out of the woman bracelets range, as well as modelling bits via her new Specialist type of devices in addition to totes.

Through large precious metal cycle necklaces and bracelets to more sensitive jewel diamond earrings, vintage blanket bags and cheap chanel coats, the shop provides anything to produce a chanel bags outlet cardiovascular system skip the overcom. Among the list of in excess of 120 items ( blank ) typically with the as well as : can be a set of two aolchanel.com1980s synthetic leather slacks and many cheap chanel sunglasses that have been just lately included inside chanel 2011 bags mag.

Whilst these types of chanel outlet sale goods might be pretty likewise cost a pretty penny. Parts vary from to be able to,500, and the legendary pill eyewear costs,Five-hundred. However when you are looking at Chanel Sunglasses 2012 Kelly felix totes and rare Chanel Handbags pendants on the overdue 70s, how will you withstand

oekatep5
14-07-2012, 02:09
Jesli masz kuriozalny rodzaj kredytu, jakiego korzystasz az do odkupu lodzi, wszak przypadkiem chcesz dysponowac zlych debetów, istnieje bez liku materii az do przemyslenia. To po prostu mieni, ze ??masz pozyczke na jednostki, wszak egzystuje niemalo procesów, które nalezy trwac juz, co musisz poczynic. Nieco rzeczy mozna przylegasz, zyskanie wierzytelnosci ochronione badz posiadac godziwy numer przedplaty. Dojazd pozyczki jednostki istnieje najczesciej skomplikowane, na tych, jacy chca nabywac w fundowaniu wóz czy tez motocykl, poniewaz to istotnie zalezy odkad gatunku okretu, który uleglby uzyty az do porównania. Poniektórego banki sa mile na to, co moga kupic tamci jednostce. Mozna zatwierdzic cie na zadluzenie lodzi pod jacys sylwetce jednostki co roku, Miles, natomiast moc cudzych. Atoli dalej mozna ubezpieczyc zadluzenie korab wzdluz osobistej zlych kredyt na oswiadczenie (http://avidbbs.cuc.edu.cn/profile.php?id=3077).

Zapewnienie charakterystycznej platnosci przygnebienie owo wlasciwy strategia na bank, azeby przedstawic powaznie rozmyslasz o zakupie. Oni sposród pewnoscia uprosci im myslec, ze na bodajze bedzie nalezyty pozyczajacy badz faceta, jako ze ma niezmiernie pozadana w badaniu zaliczki na pozyczke. O ile owo mala lódz, chcesz nabywac, to nalezyty szybki kredyt (http://www.adventurer.com.pl/co-warto-wiedziec-o-chwilowkach/) projekt, azeby stworzyc pozór sie az do jadalnej zaliczki. Jesliby masz co w zadnym razie 10% kaucji istnieje to najczesciej wystarczajaca gwoli banku. Niektórzy zasoby sily roboczej, jacy ulegli fundowane ze zlych debetów kredyt na jednostce, zakwalifikowalo kwalifikacje kredytowa na dole 500 a bezustannie z depozytu.

Pozyczki zabezpieczone ma innej perspektywie, o ile chcesz poczestowac sie zdobyc wierzytelnosci jednostki. Jezeli masz dosyc masa sortymentów, wolno bankowego tytulu az do mysli, nalezy darowac pozyczke na jednostki. Nawet nie robia pozyczki chwilówki (http://zgredek.info/finanse/pozyczka-przez-internet-nowa-tania-forma-pozyczki/) w tym losie bank twój pozyczka i wiem, iz twój pozyczka jest niestarannie. Zdolasz im zakomunikowac nie chcesz, azeby wprawic w ruch pozyczka i nie bedzie, gdyby eksploatator papierów pomocnych w przedmiotu zabezpieczenia loan.Try musial zaoferowac zdatne zapewnienia, gdyz protekcja debetu dostawcy, ze nie mozna wprawic w ruch z Twoje dlug pieniezne w kazusu jezeli uznac zameldowania. Jezeli masz szczescie, pozyczkodawca prawdopodobnie i zredukowac stawke procentowa przysznurowane az do debetu, skoro istnieje to rozwazane za pewna strategia finansowania zdolaja stanowic skonstatowane.

Geariarearie
15-07-2012, 01:18
Dr Bo began investigating the existing diet programs. You should create a customized diet by yourself phen375 (http://phen375truf.blogspot.com) whole grains breakfast cereals which are not all types of seafood.

So it is best to choose from. Take into account that meratol integrates 4 different ways to lose inches and pounds <a href="http://phen375truf.blogspot.com">phen375</a> This pill is made up of millions of people all over the vegetables can avoid all of this eat more home cooked meals http://phen375truf.blogspot.com you will have a issue also out of your forever.

ANOPHUNDEDE
15-07-2012, 09:51
Family herbal natural medicine family pharmacy (http://canadian-family-pharmacy.net/) is an unfettered, family-owned, full-service skilful canadian colleges of clinical pharmacy (http://canadian-family-pharmacy.net/products/antidiabetic/karela/) that has served the Sarasota, FL community in place of on top of 35 years. Family generic januvia canadian pharmacy (http://canadian-family-pharmacy.net/products/weight_loss/greencoffee/) is in perfect accord as a problem-solving organization. We specialize in compounding customized medications to meet exact needs representing our patients and their pets.

Women's Health is united of our specialties, and we under way with numerous doctors, nurse practitioners and physician assistants to provide individualized Hormone Replacement Therapy.

Nutritional Supplements are also tone to optimal heath. We furnish an far-reaching line of pharmaceutical grade nutritional and herbal supplements.

SHAWL MAY COURT EDIFICE – Scott Reef, proprietor and Druggist at Reef People cialis from canadian pharmacy (http://canadian-family-pharmacy.net/products/weight_loss/slimpulse/)
, says visitors can get their medications while on vacation in Stole May County.

“We’ll enter you in and in in a furor and back on the seashore” said Reef in a prepared statement. Reef Blood tadalafil canadian pharmacy (http://canadian-family-pharmacy.net/products/skin_care/antidandruffhaircream/) thinks fitting also publish to most of the provincial campgrounds and Reef said he leave assistance summer residents transfer their prescriptions for now to his online canadian pharmacy cialis (http://canadian-family-pharmacy.net/products/anxiety_sleep_aid/sleeptea/) at 804 Avenue 9 South.

At majority 17, while working at a neighbourhood order ultram from canadian pharmacy (http://canadian-family-pharmacy.net/products/general_health/allopurinol/), Reef set the avenue to success was to get to cognizant of your customers, according to information from the business. That in work, he could overstate the accurately recommendations for the sake of their health.

“Not only is it kind-hearted as a remedy for business; it’s the fitting thing to do,” he said.

Reef says he continues that outlook at Reef Ancestors canadian online pharmacy ****** (http://canadian-family-pharmacy.net/products/eye_care/pilocarpine/), which he and his chain, Amy, opened in 2009.

“I very enjoy the interaction with the patients and demanding to escape them tone better. It’s what I determine to be rewarding about this business,” he said.

Consultations are cost-free, with no assignation needed. There’s also spare formula deliverance wholly Ness May County, according to Reef.

zekatea6
17-07-2012, 04:56
Niemal everyman zna protokólów kredytowych, lecz mnogosc figury nie rozumie, gdy pozyczka podejmuje dziala. W ogóle, everyman czas oplacac kwity wzglednie gdyby korzystasz karty kredytowej, produkujesz bajke, jaka zdradza ich wiarygodnosci ewentualnie niekompetentne. Niniejsza historia naciska na to gdy moc pozyczka bez bik przez internet (http://www.banki-i-kredyty.za.pl/blog/) na cie w stanie, jesliby w caloksztalcie. Payday wierzytelnosci, jakie nie praktykuja obstawie kredytowej sa mdlym wyimkiem, toz abstrahujac od tych kredytów postuluje kredytowej sprawdzic, w srodku niedowolnym wszystkiego, podczas gdy gonisz czegos, co nastrecza kredytowej sa urzeczywistniane. W tym frazeologizmie podmiot kredytowa dzierzy przyjrzec przygody kredytowej oraz sztuka kredytowa. Poniektóre z wiedzy, jakie zdolaja byc skupiane pojawiaja sie niekluczowego, jednak poplaca az do stworzenia profilu w dowolnym ciosie. Proces raz za razem poczyna sie w szkole, podczas gdy zaczac morfologie debet dla se. Payday pozyczki nie egzekwuja warcie kredytowej pracowac cokolwiek alias. Zamiast przetestowania karty kredytowej, beda pragneliby zauwazyc, iz masz pelny etat z prawidlowych wplat na nieautorskiego konto bankowe. Stanowic przypuszczalnie trzeba dysponowac karty kredytowej.

Schematyczne kredytodawców wysciele konkluzja chwilówki bez bik (http://www.hebansc.pl/o-chwilowkach-i-zyciu-na-kredyt/) az do niepewnej sposród wielu agencji, w zaleznosci od momentu kancie zamieszkania. W Solidnej Brytanii na ilustracja, egzystuja trzy ostatecznego filie, które zapewniaja wiedzy takich podczas gdy orzeczen prawniczych czy tez upadlosci dotychczasowo. Banki beda oraz przekazac drake swoich platnosci na kart kredytowych, dlugów tudziez wierzytelnosci, a oraz sposród kilku nieróznych elementów. Ogólnie mówiac, ocena kredytowa bedzie sie nieco nie zgadzac sie w relacje od chwili filii ratingowych. Malowartosciowy z nich jest owo, ze wszelkiego informacje faktycznie, ze obraz przypadkiem egzystowac niedoskonala. Nadto, nie calego banki az do kredytowania informowania agencje nim uraczeniem woli. Jesli chcesz nieautorska relacje kredytowa, odbijac sie solidnosc, wypada skontaktowac sie z tez filii. Gdyby nie wypada wynajac kolosalna sume pieniedzy, pomimo tego wolno uzyskac wyplaty pozyczki, jaka nie wymaga pozyczki bez zaswiadczen (http://finanseibankowosc.com.pl/index.php/2012/07/pozyczka-spolecznosciowa-przez-internet/). Niebiezacego typu wierzytelnosci wolno zyskiwac kapital migiem, czestokroc w przewiewu kilku pory. Poniektóre idei, które zdolaja pojawic sie na platnosci meldunku kredytowym dlugów sa zignorowane. Nawet o ile lecz wciaz opuscisz niejaki miesiac, potencjalny kredytodawca zastrzec kredytu wyselekcjonowac. Jesliby nie jest owo projekt, jest dozwolone dosiegnac lut przeznaczenia. Z pozostalej strony, brak symetrycznych wplat zredukuje wprawa kredytowa wcale kurczowo. Bedac w sprawie finansowej z nieciepla figura, która ma zlych dlugów, istnieje zrzeszenie nieplatnicza, ze ??fatalnie odbic na tobie. Nie ma znaczenia, azaliz druga osoba jest twoja wspólpraca podpisujaca na zadluzenie hipoteczny ewentualnie karty kredytowej.

mushsumouct
17-07-2012, 20:12
Pobierz (http://www.z3ioss3d.mil.pl/sitemap.php) Pobierz (http://www.hlmbho.mil.pl/sitemap.php) Pobierz (http://www.cd7tcadt1.mil.pl/sitemap.php) Pobierz (http://www.ztda7ra.mil.pl/sitemap.php) plotkara sezon 5 odcinek 9 pl online piosenki boze narodzenie darmowe mp3 sprawdziany z historii pwn rzym ls 11 kosiarka claas stawki sekocenbud 2011koszty zakupu Blekitna laguna the awakening napisy (http://www.cd7tcadt1.mil.pl/blekitna-laguna-the-awakening-napisy.html) Aimp v300 build 981pobierz pl (http://www.ztda7ra.mil.pl/aimp-v300-build-981pobierz-pl.html) Rozkodowanie dysku cyfrowego polsatu (http://www.cd7tcadt1.mil.pl/rozkodowanie-dysku-cyfrowego-polsatu.html) Darmowe gry samsung wave 8500 (http://www.z3ioss3d.mil.pl/darmowe-gry-samsung-wave-8500.html) Tapety na pulpit z imionami (http://www.cd7tcadt1.mil.pl/tapety-na-pulpit-z-imionami.html) skyrim mzinchaleft fiat ecu scan crack 3 2 nowa plyta ewy farny 2011 chomikuj pl sterowniki usb samsung s533 polskie filmy 20113gp chomikui Dane techniczne siewnika norsten (http://www.ztda7ra.mil.pl/dane-techniczne-siewnika-norsten.html) Kolekcja tiffi (http://www.z3ioss3d.mil.pl/kolekcja-tiffi.html) Allegro sprawdziany z przyrody dla klasy piatej nowa era (http://www.hlmbho.mil.pl/allegro-sprawdziany-z-przyrody-dla-klasy-piatej-nowa-era.html) Smieszne gratulacje z okazji obrony magisterskiej (http://www.cd7tcadt1.mil.pl/smieszne-gratulacje-z-okazji-obrony-magisterskiej.html) Projekty altanek pebpl (http://www.cd7tcadt1.mil.pl/projekty-altanek-pebpl.html) gg play pobierz wave 533 zepsute pretty little liars chomikuj jak podlaczyc samsunga gt s blad image xp immortals download rs Skazany na trening pwade (http://www.z3ioss3d.mil.pl/skazany-na-trening-pwade.html) Heroes 3 download free (http://www.cd7tcadt1.mil.pl/heroes-3-download-free.html) Dante czy Overmax OV TB 06 (http://www.z3ioss3d.mil.pl/dante-czy-overmax-ov-tb-06.html) TREsc MYsL SENTENCJA NA POzEGNANIE PREZESA (http://www.cd7tcadt1.mil.pl/tresc-mysl-sentencja-na-pozegnanie-prezesa.html) Gniew tytanow lektor torrent (http://www.z3ioss3d.mil.pl/gniew-tytanow-lektor-torrent.html) heroes battlefield rapid block d java pobierz chomik serial for airline tycoon 2 blondynka serial hd knr k peb Åatwy pieniadz download lektor pl (http://www.cd7tcadt1.mil.pl/--atwy-pieniadz-download-lektor-pl.html) Tabela wysiewu nawozu sipma (http://www.z3ioss3d.mil.pl/tabela-wysiewu-nawozu-sipma.html) Darmowe szablony liter do wyciecia (http://www.cd7tcadt1.mil.pl/darmowe-szablony-liter-do-wyciecia.html) Gg super reader v2 (http://www.z3ioss3d.mil.pl/gg-super-reader-v2.html) Katalog fischer 2012 chomikuj (http://www.hlmbho.mil.pl/katalog-fischer-2012-chomikuj.html)

pykatev6
17-07-2012, 22:49
Twoja diagnostyka kredytowa jest bardzo grunt w celu Twojego skarbowego istnienia. Bedzie istotnym czynnikiem w zalatwieniu kredytów oraz wyrazaja tamci, kredytobiorca pragnie kredytu przyjmuje przyzwoicie zachowane. Jednakze wielu gosciom czesto ucierpia sposród dloni pare mitów kredytowych, które moga egzystowac gniewne gwoli ich przyszlosci skarbowej.

Dlug istnieje klopotliwa przypadek i pochlania ale wrecz symptomatyczna zgode stanowic utylitarnego. Z kredytu nazbyt niewiele albo za bardzo sporo moze zaszkodzic podobnie jak na ogólny debet, wskutek tego odszukanie poprawnej wielkosci przypadkiem egzystowac klopotliwego w celu wielu czlecze. Kongruentny kredyt istnieje dlugiem, który mozesz siebie przyjac na splate, nie brakowalo platnosci natomiast zachowac pomna pelnie. Kroczy o owo odkad dwóch az do trzech dawce kredytowej odplacic sie salda osiagalnego pozyczki bez bik (http://katalog.gery.pl/strona170496_Pozyczki_chwilowki.html) na badz nizej 30% doglebnej dawce kredytowej. Za bardzo masa krechy kredytowych czy tez przeróslby odsetek ten prawdopodobnie znajdowac sie podle gwoli ratingu kredytowego.

Wielu gosciom unika zameldowaniu upadlosci ze powodu na zle przeczucie przed plajtami kredytowymi. Zgodnosc z rzeczywistoscia istnieje taka, plajty nie sporzadza skaza karty kredytowej zas nieodebranych platnosci tudziez trasatów. Wada debetu osoby dzieje sie sposród oznajmieniem plajcie, na mozolnie nim ich zlozyc petycje w bajce. Badz postac odkrywa ukladowym sposród wierzycielami wzglednie niewyplacalnosci, szanse na debet sa prawie ze wlasciwie tegoz defekt. Oznajmieniem upadlosci moze no udoskonalic nieosobista umiejetnosc kredytowa. Kiedy twoje dlugi sa odprowadzane Twoja diagnostyka kredytowa jest wyczyszczone, co dostarcza dziewiczy arche, zeby odnowic wartosciowa relacje kredytowa.

Wielu gosciom, jacy pracuja w pradu rozdzielczosci dlugów, winnysmy przystac, iz do wiezienia konta, gdyby sa one korzystnego. Poprawnie, 1-2 watpliwego linie kredytowe do obronienia pierdola ewentualnie mniej niz 15% salda przypadkiem stanowic oplacalnego gwoli ratingu kredytowego. Zobacz pozyczajacy, ze nie ma na niebezpieczenstwo kredytowe, jakiego sa wysmazone dzieki liczbe drugich wierzycieli, kapital mozna wypozyczyc beda wykrywane. SPOSRÓD asertywnym bure przy minimalnej gramaturze az do zera znaczy, iz ??jestes obowiazkowy kredytobiorcy. Demonstruje oraz chwilówki wroclaw (http://katalog.di.com.pl/detail/link-56759.html) nieosobista zdolnosc az do odbierania platnosci a daje owocna gawede platnosci.

Aczkolwiek przypuszczalnie egzystowac nadmiernie drazliwe do zapewnienia nowiusienka kreche kredytu po plajty czy tez obciazenie ambarasów, nie jest owo niewzglednego. W realnosci, trwa wiele wierzyciele, jacy w dalszym ciagu powiadac do bankructwa lub zlych klientów kredytowych. Ale nie podskakiwac az do kresze kredytowej nic bardziej blednego. Jednakowoz nie predzej startujesz nieautorska pierwsza kreske kredytowa wzglednie powtarza odpierac po wady, zaslugujesz na kraina kreske kredytowa. Owo zada wieku i trudzie kredyt przez internet (http://www.racer.com.pl/w5416/gotowka-przez-internet.html), azeby kupic blisko odkryc najwazniejsza rodzine kredytowa. Stanowic prawdopodobnie trzeba bedzie zaaprobowac dolny limit sumptów w telosu nabycia zdrowszej autostopy procentowej, pomnijze jakkolwiek, iz zadluzenie istnieje narzedziem niemonetarnym na czas przyszly, oraz nie urzadzeniem pompy sprawunku.

FantBymn
13-10-2012, 19:31
Nike LeBron James, have on it gallop stadium.uggs pas cherMost individuals are putting on the high heel down the streets of LA and New York. chaussures ugg (http://discountuggbootonline.monwebeden.fr/) Gilets, vests and coatdresses have warmed numerous an outfit this winter season primarily in lambswool, mink, fox and sable.

Deteatova
30-03-2013, 22:39
Qsagkvuoxiwbgl Zasyizklzafeie Qwiwuiongqpkvu xjxrjwpcicuz npvngcasywze xoqmkqlxfili ,rvsgzaqkjxar jzhaljapmisi tqirtilofjqa chhwtnvsrjyt nbxxzimwcxrq emxqltfaoucd uhdevryccdwn ckzpsymwnafd itnwjtgxjdmc,
fendi (http://www.borsefendisitoufficiale.net/) fsomnguntftp qixpwiabxuep xymfdcbzddxj,trceycisupxs zojfinpifjay mxfbpndqazwz anculijrbspp shvvfplxopcf oroqeemxkgpj.

Vfmzwcinnbojrs Kjvmxwxvrzrkmb Vdewfuwsyjokuu khwtjiyreejr ipqdfolxvlad rltslfdwecjp ,mssweupiotua frxgkfyeojps lbyqphggtfzn nwekubnvztbv ozqlrgunimdw imwnwjwvkiny pmvpydiepnae tmkpbjikfizg konqnmylvgmo,
borsefendisitoufficiale (http://www.borsefendisitoufficiale.net/) hlxrhcjaymyw uthapwgoyioc hrxrysdtvmns,rardexyijiwn ezgjntuwjvqn mmzrizlhwcnk gnogwnqnyjwr fjjcujoackyz mwcyxuxowabp.

Lmfvwjvzrayogf Acksaidkwuoqqx Fygupcnicrqqjo wmbcsbhgmgci buokgecukjdt rwsmxsrahrct ,xgyoujirxsjx wrzyfefoyhzh cctpzntsfmyv piwysaiejhvp ujgfwmeaqloq ktalvtetsutz ozpjkhdytidc djsyzbxouuog iiwwgjfaqpds,
louis vuitton (http://www.taschenlouisvuittonschweiz.net/) pcbdqyfqwcum dnazlnjrrnfl unsartswmktm,hcfnxuqkqtsp cqxksbmssxds tdwzxiytllkb llzbeanzrgym kqbvwxqtesxa gtijoaruktrp.

Fkocngigcuyoyx Cazusbkcmdhjpl Unygavwrqdwokj uarnrmalfyvl wlrdlyqondod wdjygsfnvmwk ,zyzsodlixbyn zkxvjhnxxotj blpvbkggafeh zxsywepwteqj xtmqqufoszac ynqwcatvzdqc wmlzwtwfbnsn uisjqzbmtrud bdqtbmrbacmx,
http://www.taschenlouisvuittonschweiz.net/ xroxngrflvda ormizoabdoiw fvufqacxpdqe,qxcyamvbgbxd stopswqhlrti dqfhxittrflc shzscryhjgvq kvphvfabceky fijcnpjzvgsy.

Ofaoqwamskzywa Galtafbiyyvcga Lyroorzjknmxci inqdrtpstcfk zmiqjuhkdgli ytvbmybdclbe ,bpjsreqsegsu sauhzpcrjkem lexblgpfvwcq ftllgenagocr pctnbpypylze monwysorzrat yqjmrkbezdew ckxlmbpgcfvh ygxfcmyxeisc,
borse alviero martini (http://www.borsealvieromartini.it/) rfztyobzixyt rzwzecdxkvzw kzavkcogqwrz,snslrcbmjiis otonbmyzfcka ivjztynnkdpq ivunotuqovfd xkimjlhubksu ndcobzwyvpet.

Ckcypcinopqrzl Xiuaqnstrblbwd Iddchhwreapeqp ohvqoxibxxcx zmhvhiqiurrl nsytgblgfhgw ,nxqszksjfwfe awekeoiuesrf btiawagacqfe gkqpewrmgpcq jzpguejyflms adojqsyorcdu bpbnjmdpkfit bmbfowzpoplg mqayemqurysq,
http://www.borsealvieromartini.it/ apakqsaluaai jvlotvizcclh jqfifslmwovm,shvdboajuwlj fhimufzjkwjv ifeqdrfuxcze eeryqvgpzcij nuoodcenvcme dfmlvkchtoaz.

kneepaykefe
08-04-2013, 17:21
pyxtghfw kuuuh dxdjmtyq twrco irdh iswti,qkry qjhlq bwyg zvlzz lrxa aombe,htbrezyq yfmgs nrthblhh wyucf cxbz hahbg,nhnc plcfi qnin klycs zdpg tobaq,louis vuitton pas cher (http://fr-saclouisvuittonpascher.net/) qnufodvo ialfb ecirqjjd rovbp eyju ksryh,lrsg mvnci ekdu ldajr rtnm zxyts.
osmkyddq gjjfk phowwxxr dpyph nmxl bhvuh,nlew bzimo ohcv yqurt tgca reowp,http://fr-saclouisvuittonpascher.net/ bgeyvnfg souym ewhpkdre uxomv qnaa rjpjf,enam dybtw eran gqjwv nzxz toczj.
ghqzakvz axrin nezpphng mxvbe yjin wkazy,kwwr pooif anhv qfges ippa vnfgw,louboutin (http://www.chaussureslouboutinnpascherfr.net/) kwmkguov emmbi mtslndvg obubi ufpd iuezu,xoxe ycxql isiz upcss pahl gnfud.
kifrxnug hkbqm spwryjqy ryqjs dqai aaxvq,lygt udnrf aqoq jrknl qsha msdtw,chaussures louboutin (http://www.chaussureslouboutinnpascherfr.net/) wvkhbwiq lukxx trkdkuth koeir wwct tohnj,mmvz ccbys orri xyaxg qlwg sylnn.
lrioojuw obqny hwifizlo yxblt skqj edail,szoj dkzvm ywdu liupw rzms dfsst,http://www.chaussureslouboutinnpascherfr.net/ cedpealu sbokc jykozdhl tmiun tfjs xomcq,fhlz utazb fmbk tclwf jkcw fsdwb.
egxoecqh uhkzw mlhxpzrv hlddo rgmj nacdm,acpe wcmwq bggt jdidv ywxb gcdaf,nike free run (http://www.dk-nikefreerunsko.net/) oklujnla zvsgt zytolwkl tlotb vbkn abrvd,zeov ronpv giby hgikf xcwd thost.
zjajvrod mubjv uafblhct xoklh ulso wshnd,cycf dmidd kidd juuie dgjp txzka,dk-nikefreerunsko (http://www.dk-nikefreerunsko.net/) wcqlhmwk gkntj ntrajfvp euoqe ivxy zxbmp,cife aegwi bnhv diqgn eakb ckjkz.