Compose, dat kan je goedZiet er echt relax uit die van Sentery!
Als je wil mag je er ook een voor mij maken ^.^
Compose, dat kan je goedZiet er echt relax uit die van Sentery!
Als je wil mag je er ook een voor mij maken ^.^
Mercury - Capella - lvl 130+ - Master of NevarethUnited
TijnoNL (lv 136) Dual Trans = Flaqo (lv 44) Dual Trans
@Martijn
welke plaatjes wil je erin?
welke kleur wil je er in hebben?
als je dat aan mij PMed Dan maak ik zo snel mogelijk een signature en/of avatar
@Iedereen
Zal ik anders een signature request topic maken?
of hebben jullie daar geen behoefte aan? ;p
Last edited by Compose; 20-10-2007 at 16:31.
Ik ga je pmen..
Zoon signature topic is een goed idee.. Je maakt mooie dingen volgens mij![]()
kan iemand me uitleggen wrm ik vandaag eenw arrior zag met zwarte material kleding?
een warrior krijgt zwarte kleren op het begin van het spel. als je de character net hebt aangemaakt. Als je hoger in het spel komt kan je ander soorten kleren kopen zoals Titanium, Bluestin, Terragrace
Sentery Level 8x Wizard Guild Oblivion
Omdat als je een lvl omhoog gaat krijg je 5(points) die kan je onderverdelen in Dex, Ing en Str.. Voor een beter of andere armour moet je je punten op die manier in delen. Rangers hebben BV veel dex voor hun armour nodig..
Het staat altijd bij het armour hoeveel dex, ing en str je nodig hebt
Soms ook een lvl requirement.
dat klopt helemaal een wizard moet met de Growth class meegaan. en de rest op intellect.
dus bij jouw als warrior moet je met growth class meegaan en dan 4 Strenght en 1 Dexterity Intellect gewoon met de growth class meegaan.
een ander manier om Str/Dex/Int te krijgen is door te skillen.
Als je met sword een rank hoger gaat krijg je Strenght en Dex
als je met magic een rank hoger gaat krijg je Intellect en Dex
of hij droeg een nightwalkersset, dat is denk wat hij bedoelde
Wat is een nightwalker set dan ik hoor het door jullie vaak maar zelf nog nooit gezien. ik weet zelf niet eens wat het is?
is het een costume net zoals nu Skalid?
@Compose Als je een topic maakt over siggy request vind ik echt een goed idee dan maak ik hem direct sticky
jah, het is een costuum, net zoals die van skaild, dat in de cash shop te koop was. ik geloof dat die nog voor de chinese was, een maandje of 2/3 geleden inmiddels.
Jammer dat ik die niet meegekregen heb weet ook niet hoe eruit ziet:P
Deze heeft die voor me gemaakt
![]()
Hoi,
1. Kan een blader wapens,armor enz.. van een warrior of een andere avatar gebruiken?
2. Om in kleur te typen moet je dan telkens de $ en het # opnieuw typen of is er een instelling zodat je het maar 1 maal hoeft te doen?
Alvast bedankt,
ik speel nog maar 1 week (lvl 21 ondertussen) en kan best wat hulp gebruiken.
btw mijn naam ingame is lagoa.
bij 2 maak je ene kleine fout ik denk je dat je hem verkeerd begrepen hebt of ikke dat kan ook:P
ze vraagt of je steeds in kleur kan typen zonder de steeds $34#(Geel) ervoor moet zetten.
Ik kan je deze vraag niet beantwoorden omdat ik het zelf niet weet als ik eht weet laat ik je het horen. maar denk niet echt dat het kan.
Als je pijltje omhoog doet krijg je de tekst die je daarvoor hebt ingetikt.
Als je dus bijv $0#bla zegt, en daarna pijltje omhoog (wanneer je je chat-invul dingetje weer tevoorschijn hebt) komt er weer $0#bla tevoorschijn.
Oftewel, dat kan je ook gebruiken om een kleur te ''zeggen'', en vervolgens die kleur weer terug te halen door op pijltje omhoog te drukken.
Dat over ''class specific'' equipment is inderdaad niets meer dan een gerucht, heeft te maken met een misverstand met Mystic / Teragrace / Shineguard / Mithril, en de lagere equipment tiers.
Hou er overigens wel rekening mee dat als je op een blader een armoursuit wil dragen, je je hele statsbalans van Str/Int/Dex moet omgooien om aan die voorwaarden te voldoen. In mijn mening niet waard om aan te beginnen. Ja misschien als je heel hoog level bent en niet meer weet waar je de punten in moet gooien![]()