DarkSummoners
Hey allemaal
Als jullie een Aciteven gezellige NL/BE Guild zoeken zijn jullie hier helemaal op je plek!
Als je vragen hebt over wat dan ook, Post ze gerust of PM me even ingame
De guild regels.
Zijn eigenlijk simpel. ben actief en wees aardig tegen je guild maten. Help elkaar ook met dungeons als het nodig is samen staan we sterk toch!
Er is wel een level req. Lv 30 + . met de voorwaarde dat je actief speelt Laat ik ook lageren mensen toe.
En belangrijk. Iedereen is gelijk. Jou levelt bepaalt niet wat jij te zeggen hebt.
Dat was het wel. Laat een bericht achter als je intresse hebt of pm naar bovenstaande - DarkTriforce.
Groetjes - Triforce.
Members
Atm zitten we rond de 90 tot 100! Members, je kunt ons altijd bezoeken op de guildboard, Wil je joinen? PM iemand die online is!
Onze hoogste level is 154.
Later wil ik leuke events houden, onder andere gezellig dungeon runs met elkaar!
We hebben all een run gedaan die staat op Youtube
Zoek term - Cabal Darksummoners , De kwaliteit is niet super maar heb een tip gekregen die ik binnekort eens fijn ga uitproberen
Heb veel plezier in onze guild en wees niet bang om een vraag testellen!
Tot in cabal
Guild Channel
Je kunt ons vaak vinden in Channel 12/11
TeamSpeak
Vanaf Vandaag heeft de guild een teamspeak. Leden van de guild mogen erop. er zijn wel een paar regels aan verbonden.
1. blijf in de cabal sectie. ( Dus val niet mensen lastig die COD/BF/CS Of welke andere game dan ook aan het spelen is.
2. Zorg dat je een goeie mic hebt en er niet onnodig echo is.
3. Blijf aardig en respectvol. Ik zoek het niet om de heletijd waarschuwing uit tedelen. Als je tevergaat krijg je een ban.(Hoe lang die duurt bepaal ik of een van de CO Leaders het wel.
4. Veel plezier natuurlijk!
GuildMaster
DarkTriforce
Co-Leaders
Twilightsin
DarkSummenorS
Juggernought
Er zijn meer Co-Leaders maar die zijn er om orden tehouden.
Deze mensen hier boven daar heb ik de guild mee opgericht.
Voor vragen kun je naar mij of naar hun!
Extra Info
Sinds 8 Juni moet je lv 30+ voor de guild zijn, Maar ik ben de slechtste niet en geef je graag een kans om je telaten bewijzen dat je actief bent.
We hebben ook een guild site [ www.DarkSummenors.com ]
Guild Fun!
De inspirerende woorden van Triforce =P
Guild foto
Voor meer foto's Check onze guild site!

Reply With Quote