Iemand enig idee waar berderk faello en wat hij dropt? welke lvl is aangeraden om tegen hem op te nemen?
Iemand enig idee waar berderk faello en wat hij dropt? welke lvl is aangeraden om tegen hem op te nemen?
Berderk is de baas van Lakeside, dropt o.a. Slot Extender High. Level zou ik echt niet weten, maar als je Rota kan killen kun je volgens mij ook Feallo killen
Faello is niet zo moeilijk, je moet alleen wel een redelijke hp steal hebben =)
Op mn wizzy heb ik het voor de eerste keer geprobeerd op lvl 150 met 687 def. Hij hit ongeveer 1.2-1.3k op mij.
Last edited by Naghquin; 23-08-2011 at 18:52.
ik ben 118 Blader, Sigmetal pak en SIGmetal epaulet Guardian
Vergeet het dan maar, dat gaat voorlopig nog niet lukken.
Je Def zou in BM+Aura best al wel eens hoog genoeg kunnen zijn, zeker als de SIG redelijk is geupgraded, maar de DMG output is nog te laag (en ook je level). Ik weet niet wat tegenwoordig een beetje normaal is voor Bladers aangezien ik al ruim een half jaar niet meer speel, maar ik gok dat je wel minimaal 140 nodig gaat hebben (en dan uiteraard 7% Amp parts, EoF en een beetje decent Blades/Katana's).
Wat ik me nog wel herriner is dat een hoog % Hp steal heel effectief is voor BL BM2. Door de relatief lage dmg per hit zal je zelfs met een hoog % steal nog niet aan je limiet komen, maar door de grote hoeveelheid hits krijg je wel enorm veel terug. Dat is iets om te onthouden als je later niet genoeg survivability hebt.
Nogmaals, ik kan er compleet naast zitten met de 140 en dat het nog veel hoger is, maar je kan het altijd proberen.