Seira mou itan profanos....
Meta ton blader mou, hackaran k tin wizard ti na pei kaneis,
meta stin lista logika tha figi k o Warrior, kai teliosame oloklirotika
Kseroume oloi pos einai ta pragmata autes tis meres pou olo pane k xirotereuoun,
ego niotho stenaxorimenos, oxi logo pou me hackarane, alla pou katastrefoun to pexnidi oi GM, alla kai oi developers to pexnidi me ta periexomena pou vgazoun se kathe update.
telos panton, prosopika den vlepo mellon sto cabal pia, apo to 2007 pou proto arxisa na pezo perasa apisteftes stigmes, me oli ta pedia tis pareas.
Thelo na stilo polla filia k xeretismous se olous kai tous euxomai ta kalitera gia to mellon.
Sid, Giotis, Frozen, Rja, Harmanis, Haseo, Ziki, RareWarrior, Ex8ros(kalogereEeeeeeEeeeE) , ukitake ..... Pedia ti na sas pw, to cabal den tha itan to idio prama xoris esas, euxaristo gia oles tis stigmes pou perasame mazi, anevikame mazi, biftekothikame mazi, panta eisastan tzentleman oloi sas! ti allo na zitisi kaneis
BouBoukaki, Elwind, DarkG0d, Dyron, Baka, Level1, pedakia, distixos den boresame na peksoume pote mazi, alla pios kserei isos idothoume se kana allo online game, to elpizo pragmatika!
Filia se olous, panta tha koitao forums edo opote den xanomaste
Ksexnao k pollous allous akoma, siggnomi apo tora ;P
Archontas,

) , ukitake ..... Pedia ti na sas pw, to cabal den tha itan to idio prama xoris esas, euxaristo gia oles tis stigmes pou perasame mazi, anevikame mazi, biftekothikame mazi, panta eisastan tzentleman oloi sas! ti allo na zitisi kaneis 

Reply With Quote