-
account vergeten
hallo,
ik heb een account met een warrior tussen lvl 113-130.
maar ik heb het een hele tijd niet meer gespeeld en ik weet mijn email adress niet meer en web account niet meer iemand een oplossing?? misschien dat ik dr username van webaccount wel weet
-
Misschien kun je met een support ticket je account terug krijgen.
Als je zo veel mogelijk informatie die je nog weet.
Zoals de naam van je Warrior, de datum (ongeveer) dat je de WA/account hebt gemaakt maar ook persoonlijke informatie die je nog wel weet (de naam die je aangegeven hebt, geboortedatum, usename van webaccount zoals je al zei, etc) en secret question+answer.
Het valt te proberen, word wel moeilijk als je het email niet meer hebt en ook het web account niet...
-
bedankt voor je reactie ik ben ook steeds aan het proberen met die tickets enzo want ik heb echt geen zinnin om weer helemaal opnieuw te trainen :| maar wel bedankt als ik hem terug heb dan zal ik het aangeven
-
het trainen van je character is lang zo moeilijk niet meer als tijden terug, je kan nu een char van 130 maken in 1 week als je goed je best doet.
-
nee oke het gaat best snel maar toch ik heb er ook al geld in besteed en het money krijgen is opzich wel weer moeilijk en ik kon op dat account eindelijk lekker snel geld krijgen maarja:|