Elikkäs vähän tällainen jouluhenkeä uhkuva keskustelu
Mitä on Joulupukin kirjeeseen kirjoiteltu toiveita?
Ja minkälaisia joulutraditioita teillä ja perheillä on?
Elikkäs vähän tällainen jouluhenkeä uhkuva keskustelu
Mitä on Joulupukin kirjeeseen kirjoiteltu toiveita?
Ja minkälaisia joulutraditioita teillä ja perheillä on?
Oi voi alkoi tuo laulu soimaan päässä pahemman kerran >:3
Tämä: http://www.verkkokauppa.com/popups/p...o.php?id=31499
Saa animet taas paremaan talteen ^^
Itsellä tämä
Rupee peli kulkemaan paaaaaaaaaaaaaljon paremminSitten kaikki jää jalkoihin
![]()
Kokoot tolla hinnalla 2x paremman koneen.... En siis nää ite yhtään mitään järkeä hommata pakettikoneita.. Ittellä on ollut ennen pakettikoneita mutta meni kyllä niin hermot niihin. Pistin sitten tilaukseen saksasta kunnon koneen tuossa viime kesällä.
<edit> Juu itte en muuta pyydä kun rahaa... Eipä oikein mitään mitä tarvitsisi niin paljoa. Ja joka joulu vaan tuntuu aina yhtä tylsemmältä..
Älkää ruvetko arvostelemaan mun valintojaAina vois olla parempi/halvempi/hienompi, hiipadaapa... Mutta se on mun rahat, mun päätös ^^
Mitenkäs traditioitten puoli? Istutteko koneen ääressä ja toivotte, että pian ois pyhät ohi? Vai onko matka kohti mummolaa ja piparintuoksua?
Itsellä perinteet on viime vuosina vähän muuttuneet, mutta samana pysynyt pääpiirteet. Aamusta vanhempien luokse, iltapäivästä mummolaan kahville ja lahjojen jakoon. Hautausmaalle kynttilät iltahämärän aikaan ja sitten kotiin joulupöydän ääreen![]()
Kaipa menen vanhemille ja pappaa kattoo.
Teidän häpeättömistä teoistanne rangaistaan.
Koneella suurimman osan, mutta seuraavana päivänä mummolaan ja sitä seuraavana päivänä varmaankin kummeille.
Eipä mitään.. Muuttohommissa menee 24 -> 28.12 ainakin.. Ei oo joulu enää mitenkään tärkeä "juhla", mutta kuitenkin vietän sen perheen kanssa, enkä lähde esim. ryyppäämään tms.. Uusi vuosi on sitten asia erikseen
No jos meinaat ton Jaycrown ostaa niin älä ainakaan tota Normania asennaSe on virus itsessään. Joku maailman paskin virustorjunta ohjelma.
SynDe - WorldsFinest - 170 Blader
Juu, Norman lähtee sillä sekuntilla... Muistan ammoisina aikoina soittaneeni Soneran asiakaspalveluun kun ei yhteys pelittänyt.. Parit alkukysymykset ja sitten: "Ei kai sulla ollut Normanin virusturva ja palomuuri?" "Öööh, on." "Siinä vika." Sen jälkeen se on poistunut kaikilta koneilta sillä hetkellä kun virtasta tullut koneeseen ja hiirikin pelittänyt![]()
Uudet kuulokkeet ja mp3-soitin ois aikomus ostaa pienellä vanhempien sponsoroinnilla. Tietenkin automaattisesti PAAAALJON suklaata![]()
pah joulu.. hajoaa pää joka vuosi sillä sekunnilla, kun ekat joulumainokset pyörähtää teeveessä esille.
saisi lopettaa koko kaupallisen kulutusjuhlan.
> Playing Cabal
> 2012
Peliaikaa WoWiin ja mässyä. Ei mitään ihmeempiä![]()
Puumeri - WI - 15x - Transcender/Transcender - HR10 - Capella - Jupiter
Sieniä ja mustaa makkaraa.. Pullon bisseä ja vielä kun pillua saisi.
SynDe - WorldsFinest - 170 Blader
Joulupukki on wanha juoppo, jonka mä muinoin löysin puskista sukkahousut repaleisena, sitä mä just en haluu! Mee pois mun kodista!