Nou de titel zegt het zelf wel denk ik
Adept spullen op lvl 40+ weet ik al wel, maar is het nuttig om voor lvl 40 ook te grinde of is dat doelloos?
Nou de titel zegt het zelf wel denk ik
Adept spullen op lvl 40+ weet ik al wel, maar is het nuttig om voor lvl 40 ook te grinde of is dat doelloos?
Uhm gebruik je laagste(eerste) skills.. Ga daar mee op monsters die wijnig/geen xp geven grinden(wel veel hp). Of als je Premium bent op die Traning dummys.
Last edited by martijn2222; 06-10-2007 at 07:32.
Mercury - Capella - lvl 130+ - Master of NevarethUnited
TijnoNL (lv 136) Dual Trans = Flaqo (lv 44) Dual Trans
Lvl 70.
Full adept.
Ghost ship group.
En combo novice skills.
Voor magic: 3 lvl 9 arrows
Voor sword: 3 snelle skills (als wiz rising shot > impact stab > flash draw) allen op 9.
Force change is redelijk nutteloos daar het trager gaat als gewone skill (sword voor sword, magic voor magic) tenzij je trans bent en je gewoon aan het levelen bent zonder echt te skillen.
Fingon. lvl 14x wizard - SP in a can
*Puts on his robe and his hat*
As you can see, my care cup is EMPTY \_/ and so is my SP can |_|.
skil ranken is het beste doro geen questen te doen alleen op mobs blivjen vechten en levelen
en als je wilt kan je op level 10 All adept stuff aandoen als je wilt
Sentery Level 8x Wizard Guild Oblivion
en als je wilt kan je op level 10 All adept stuff aandoen als je wilt
fout! je kan pas vanaf aramid rank craften en die is voor rond de lvl 40
Juist. Maar TOCH had hij gelijk!
Waarom zullen de noobs () nu denken?
Wel, bij elke skill rank krijg je ook extra punten bij. Bijvoorbeeld: als je bij Sword op Transcender bent krijg je 200 Strength points en 200 Dexterity points gratis.
Conclusie: Je kan Transcender worden op level 11 en dus ook al hogere level items dragen.
P.S.: Daarom hebben ze ook level limieten gezet op hogere level items.![]()
Transcender op level 11 vind ik toch knap, dat zijn heel wat skill levels en vergeet niet dat je op je laagste levels ook gewone exp voor de laagste level mobs nog krijgt.
Absoluut niet mee eens. Als Force Archer heb ik altijd alleen Magic gebruikt en geleveld, totdat ik Sword wilde levelen tot Apprentice 7 om Fade Step en Dash beide op maximum te hebben. Ik was Novice 0 op dat moment.
Zwaardje gekocht, sword attack spells gekocht, en beginnen hakken met full Adept spul aan natuurlijk. Niet alleen was 't oer en oer saai, maar het duurde een eeuwigheid voor een paar levels.
Daarna Force Change gehaald om toch eens te proberen, en gewoon met Magic Arrows in PL Stone Gargoyles gaan mollen. Zelfde avond had ik m'n Apprentice 7.
dat zijn heel wat skill levels en vergeet niet dat je op je laagste levels ook gewone exp voor de laagste level mobs nog krijgt.
juist ik dacht eerst ook al aan de stat points die je krijgt van skill ranks maar je krijgt xp en je lvlt zo 123 op dat lvl
daarbij is trans op lvl 11 in praktijk zo ongeveer hetzelfde als bush die zn verstand gebruikt >_>
gewoon tot lv 70 gaan voor adept bracelets en dan ghost ship party doen..
waarom ghost ship zijn ook evel 70 partys
het kan wel op level 11 Trans worden hoor maar duurt gewoon vet lang
Om op lvl ''0'' Trans/Trans te worden heeft totaal geen nut.
Dan ben je in totaal naar alle waarschijnlijkheid langer bezig om trans trans + lvl 170 te worden dan als je gewoon gaat levelen en op een hoog level begint te skillen.
Omega je snap het niet he?
de mensen die op level 11 bijvoorbeel trans/regular is bijvoorbeeld
diue mensen kunnen makkelijk iemand van level 40 neerhalen gemakkelijk
hoe hoger ej skill rank en hoe lager je elvel hoe sterker je ebnt door de skill rankl krijg je ook int/dex/str
Je snapt het niet hé?
Ik heb het hier over NUT. PRAKTISCH.
Non stop PvP op lvl 11 met trans / trans heeft weinig tot geen nut.
Je kan het leuk vinden, maar je schiet er niets mee op, krijgt er geen mithril door, zit vast op de 3 start-gebieden, bent niet opeens de beste speler van de hele wereld, etc. etc.
En als je dan besluit te gaan levelen, duurt het naar alle waarschijnlijkheid toch even lang of langer dan als je eerst gaat levelen, in verband met casttimes.
Last edited by -0mega-; 07-10-2007 at 15:58.
Fingon. lvl 14x wizard - SP in a can
*Puts on his robe and his hat*
As you can see, my care cup is EMPTY \_/ and so is my SP can |_|.
Impact stab en rising shot op lvl 9 is volgens mij al genoeg.
Ik weet nog dat ik een 2 skill melee combo had =p.
Uhm ik was Sword Novice 0 toen ik begon lol... Dan kun je nog geen 3 sword skills op level 9 hebben
Daarbij heb ik gewoon meer fun om mobs mijn eigen level te vechten en gelijk beetje exp op te doen, en m'n FA skills te gebruiken. Als ik met zwaarden wil vechten ga ik wel op m'n Blader![]()
ik was al master op lvl 52 is erg leuk met pvp :P mensen flashen !!!!!!!!!!!