Hoe schrijf ik een support ticket ?
1. Mijn account is geblokkeerd wat nu ?
Ga naar support.cabalonline.com,klik op Submit Ticket, kies Blocked Account Enquiries department.
Vul in je GAME ID, Character name en server waar je op speelt (wereld set)
In het onderwerp veld vul je in: (In het engels)
Quote:
Account Geblokkeerd
In het veld eronder schrijf je : (in het engels)
Quote:
Hallo,
I snap niet hoe mijn account is geblokeerd. Dat ik zeker weet dat ik nooit een regel heb verbroken ik zou het zeer op prijs stellen als u het gaat onderzoeken en de-blokkeer het.
Dank u wel.
(geef uiteraard dit aan in eigen woorden in het engels)
2. Ik ben mijn geheime vraag / antwoord vergeten.
Geheime vragen zijn relevant en bevatten kleine stukjes informatie die nodig zijn om het resetten van jou password mogelijk te maken voor het geval dat je ze vergeet.
Om toegang te krijgen om je geheime vraag of antwoord te resetten moet je bewijzen dat je de eigenaar bent van je account (kijk onder)
Ga naar support.cabalonline.com, klik op Submit Ticket kies Account Support department.
Vul in je GAME ID, Character name en server waar je op speelt (wereld set)
In het onderwerp veld vul je in: (In het engels)
Quote:
Verzoek: Reset Vraag+Antwoord
Quote:
Hello,
Ik zou graag willen dat mijn geheime vraag en antwoord ge-rezet wordt. Onder ziet u aanvullende informatie over mij. Dank u wel.
Website gebruikersnaam (vertel ook wat elk veld betekend)
Volledige naam (Voornaam en Achternaam - minimaal 2 woorden
Adres
Postcode
Geboorte Datum (dag/maand/jaar)
Hoeveel game account"s je hebt (aantal van ingame accounts op de web-site, niet te verwarren met je aantal characters)
Wat voor characters je hebt op je game account"s (levels en namen)
Dan moet je deze 2 geheime vragen allebei beantwoorden
Selecteer 1 van deze:
Beste vriend / Naam van je eerste huisdier / Favoriete leraar / Favoriete histories persoon / Favoriete film / verjaardag (dag/maand/jaar)
Selecteer antwoord:
Selecteer 1 van deze:
Je vader middelste naam / Echtgenote middelste naam / Eerste kind middelste naam / Je opa"s beroep / Je moeder geboorteplaats / Je moeder middelste naam
Selecteer antwoord:
Jou geheime vraag zal niet worden veranderd als je het verkeerd invult. Het is mogelijk dat je nog eventueel gevraagd wordt om aanvullende informatie te geven,
dus wees voorbereid.
Je ip adres zal ook worden gecheckt of het daadwerkelijk jou account is als dat niet zo is is dat duidelijk te zien bij ons.
3. Ik ben gehackt. Wat moet ik doen ?
3.1 Ik ben op mijn account geweest en al mijn items zijn weg.
Helaas geven wij geen items terug dat waarschijnlijk een oorzaak is geweest omdat iemand of iets toegang had gehad op jou account.
Er zijn 3 dingen dat wij je mee willen geven zodat het niet nog een keer gebeurt :
- Zorg dat er een antivirusprogramma op je computer aanstaat mischien heb je een hacker in je PC die alles opneemt wat jij typt op je key-board
- Als je zeker weet dat je computer veilig is verander je all je passworden
- Zorg ervoor dat je nooit je account details geeft aan iemand anders !!!
3.2 Ik heb een e-mail ontvangen "Your password has been changed" terwijl ik het zelf nooit veranderd heb
OF
I try to log in game but it says "Account name and password do not match"
- Als eerste probeer al je wachtwoorden te resetten (kijk onder)
- Als dat niet werkt schrijf je een support ticket (support.cabalonline.com - Account support department).
Onderwerp: (In het engels)
Quote:
Hacked account
Quote:
Hallo,
Ik vermoed dat iemand mijn account heeft gehacked omdat mijn password is veranderd en ik kan ze niet resetten.
Hier is wat aanvullende informatie van de eigenaar van dit account:
- Volledige naam
- Geboorte datum (dag/maand/jaar)
- Geheime vraag + antwoord (kan je dit niet meer herinneren zie punt 2 van deze guide)
Als alles correct is ingevuld zal je account geblokkeerd worden en de GM"s zullen er alles aan doen om je te helpen om je account terug te krijgen.
4. Hoe verander ik mijn wachtwoorden ?
4.1 Resetten van je Web-site wachtwoord
Ga naar cabalonline.com/je account. Druk op de Forgot Password knop.
Vul alles in met betrekking tot detail"s (gebruikersnaam, e-mail, nieuw wachtwoord, wachtwoord bevestigen geheime vraag en antwoord).
Aantekening dat dit niet je in-game password is.
4.2 Het veranderen van je in-game paswoord :
Log in op je account cabalonline.com/je account. Kies het gewenste id waar jij het pasword van wil veranderen, klik op Password Change (je moet wel je huidige wachtwoord weten)
4.3 Het resetten van je in-game paswoord :
Log in op je account cabalonline.com/je account. Kies het gewenste id waar jij het wachtwoord van wil veranderen, klik op Password Change (je moet wel je geheime vraag + antwoord hierbij weten : kan je het niet meer herinneren zie punt 2)
5. Algemene regels hoe je een support ticket moet schrijven
5.1 Als je gebruikt maakt van een vertaling zorg er dan voor dat ie alle woorden vertaald, anders wordt je ticket onleesbaar.
voor de vertaler om alle woorden te vertalen zonder spel fouten en het gebruik van groepstaal.
5.2 Zorg ervoor dat je niet "Muren van text" gebruikt. Onderbreek de text in witte regels.
5.3 Gebruik alleen echt e-mail adres, anders zal je geen e-mail ontvangen dat je ticket in behandeling is genomen.
5.4 Ga niet spammen met ticket : 1 ticket is genoeg, als je meerdere stuurt worden ze samengevoegd en sluiten ze achteraan in de rij (van de ticket"s)
5.5 Ga niet dezelfde ticket"s sturen met hetzelfde probleem naar een andere afdeling. Het zal je niet sneller helpen.
GM"s die verantwoordelijk zijn voor die afdeling kunnen tickets niet openen van een andere afdeling.
5.6 Ga niet tickets bumpen. De ticket zal achteraan in de rij verschijnen en zal het proces vertragen om jou hulp te bieden
5.7 Vraag niet in een ticket om je paswoord of andere informatie of veranderingen om die vervolgens naar je e-mail te zenden
GM"s zullen deze informatie niet verstrekken vanwege veiligheid"s redenen
5.8 Antwoord op een ticket in plaats van een nieuwe te maken, anders is het voor je GM"s lastig op je probleem bij te houden
5.9 Geef ten alle tijden je Game-ID en charachter naam zodat de GM"s jou account sneller kunnen vinden in de database.
5.10 Wees beleefd en scheld of vloek niet.
5.11 Wees er zeker van dat je op de juist afdeling zit, Als je geen antwoord krijg voor een langere tijd controleer dan je ticket, en zijn status:
Het zou alleen een OPEN ticket moeten zijn, geen leeg veld, niet compleet.
Als je het probleem hebt opgelost voordat je een bericht terug heb gekregen verander de status van de ticket om de ticket te volbrengen.
5.12 (HEEL BELANGRIJK) Als je kan, probeer dan je ticket te versturen via de web-site en niet via e-mail.